Bakı,
Azərbaycan
24.04.25
-
24.05.25
İş haqqında məlumat
- 1C sistemləri (ZÜP, ERP, UPP, Mühasibat) üzrə texniki dəstəyin göstərilməsi və sistemlərin inkişafında iştirak;
- Biznes proseslərin avtomatlaşdırılması üzrə layihələrdə aktiv iştirak;
- 1C ERP bazasının fəaliyyətinin təhlili və optimallaşdırılması işlərinin həyata keçirilməsi;
- 1C ERP konfiqurasiyalarının yenilənməsi, düzəlişlərin edilməsi, məlumatların köçürülməsi və ehtiyat nüsxələrin yaradılması;
- Əmək haqqı, mükafat, cərimə, aliment və vergi hesablamaları üçün şablonların hazırlanması və tətbiqi;
- HR və mühasibatlıq şöbələrinin tələblərinə əsasən müxtəlif hesabatların və formaların hazırlanması;
- 1C ilə digər sistemlər arasında inteqrasiyanın qurulması və dəstəklənməsi (iş qrafiki, bank, anbar, BI və s.);
- İstifadə zamanı aşkarlanan çatışmazlıqların təhlili və proqramçılara müvafiq məlumatların təqdim olunması;
- İstifadəçi hüquqları və rollarının düzgün şəkildə tənzimlənməsi;
- İstifadəçilərə texniki dəstəyin göstərilməsi və təlimlərin keçirilməsi;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Əmək haqqı bazar rəqabətinə uyğundur və müsahibə əsasında müəyyənləşdiriləcəkdir;
- Uyğun olarsa, hibrid və ya qismən uzaqdan iş imkanı;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv;
- Sabit və inkişaf edən şirkətdə maraqlı layihələrdə iştirak;
- Peşəkar inkişaf və avtomatlaşdırma sahəsində karyera yüksəlişi imkanı.
Tələblər
- 25-35 yaş arasında;
- Ali təhsilli olması;
- Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl bilmək;
- 1C sistemləri ilə ən azı 3 il iş təcrübəsi (xüsusilə ZÜP, ERP və ya UPP sahəsində);
- 1C proqramlaşdırma bilikləri (konfiqurator, sorğular, hesabat konstruktoru və s.);
- Mühasibatlıq və kadr uçotu üzrə əsas biliklər;
- Xarici sistemlərlə 1C inteqrasiyası üzrə təcrübə üstünlükdür;
- HR, mühasibatlıq və logistika komandaları ilə səmərəli əməkdaşlıq etmək bacarığı;
- Təşəbbüskarlıq və sistemli yanaşma qabiliyyəti;
- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik və detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti;
- MS Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilməsi mütləqdir.