Bakı,
Azərbaycan
25.07.2025 11:35
-
25.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Administrativ dəstək;
- Nəqliyyat və qonaqlama işlərinin idarə edilməsi və icrası
- Viza məsələləri;
- Ofis təchizatı üçün satınalma;
- Təchizatçılar, xidmət təminatçıları ilə münasibətləri idarə etmək, qarşılıqlı əlaqədə olmaq və onlarla müqavilə bağlamaq;
- Gündəlik zənglər /poçt / çatdırılma / məktubların qəbulu və çeşidlənməsi;
- İdarəçilərin iş cədvəllərini, görüş və səfərlərinin təşkilatı və idarə edilməsi;
- Aylıq xərc hesabatları kimi administrativ məsələlərdə direktora dəstək vermək;
- Tədbirlərin təşkilinə dəstək;
- Konfranslara qeydiyyatı təmin etmək;
- Yazışmalar, rəsmi məktublar və digər sənədləri hazırlamaq və redaktə etmək;
- Görüşlər və tədbirləri təşkil etmək və əlaqələndirmək;
- Layihə əsaslı işləri əlaqələndirmək;
- Bütün səviyyələrdə daxili işçilərlə əlaqə;
- İş yeri – Time Biznes Center;
- İş vaxtları- 5 gün – 09:00-18:00.
Tələblər
- İngilis və Rus dili danışıq səviyyəsində;
- Ali təhsil;
- Ofis meneceri və ya assistant olaraq 2 il təcrübə;
- Yaş -25-35.