Bakı,
Azərbaycan
09.04.25
-
09.05.25
İş haqqında məlumat
- Gəlir Artımı və Biznesin Genişlənməsi: Nəşrçi artımından əlavə yeni gəlir imkanlarını müəyyənləşdirmək, inkişaf etdirmək və saxlamaq, o cümlədən strateji tərəfdaşlıqlar, platforma inteqrasiyaları və yenilikçi reklam monetizasiya strategiyaları;
- Tərəfdaş İdarəçiliyi və Ekosistemin Genişlənməsi: Azərbaycanın reklam ekosistemində əsas oyunçularla əlaqələr qurmaq və idarə etmək, o cümlədən AdTech texnologiyaları, DSP-lər, SSP-lər, DMP-lər və böyük rəqəmsal platformalar. Bu tərəfdaşlıqlardan istifadə edərək Azerconnect Group-un bazar mövqeyini gücləndirmək;
- Funksiyalararası Əməkdaşlıq: Məhsul strategiyasını bazar ehtiyacları ilə uyğunlaşdırmaq və problemsiz inteqrasiyanı təmin etmək üçün daxili komandalarla (Core Telco, Marketinq, Strateji, Mühəndislik, İT) birgə çalışmaq;
- Satış və Bazar Strategiyası: Müxtəlif bazar seqmentləri üzrə gəlir artımını sürətləndirmək üçün satış strategiyalarını inkişaf etdirmək və həyata keçirmək. Yüksək dəyərli hesablarla birbaşa əlaqə qurmaq və mövcud əlaqələrdən maksimum dərəcədə faydalanmaq;
- Bazarə Giriş İcrası: Marketinqlə yaxından işləyərək satış materialları hazırlamaq, Hesab-Bazlı Marketinq (ABM) strategiyasını həyata keçirmək və əsas bazar imkanlarını müəyyənləşdirmək.
Tələblər
- Biznes İdarəetməsi, Marketinq, Maliyyə sahələrində bakalavr dərəcəsi. Əlaqəli sahədə magistr dərəcəsi üstünlük hesab olunur;
- Proqramatik reklam, nəşrçi monetizasiyası və Google AdTech ekosistemi (GAM, DV360, Ad Manager və s.) üzrə güclü anlayış;
- Reklam həlləri və biznesin inkişafı üzrə diqqət mərkəzində olmaqla, AdTech tərəfdaşlıqlarını və kanal tərəfdaşlarını idarə etmə təcrübəsi;
- Rəqəmsal reklam sahəsində 5+ il təcrübə, gəlir artımında və bazara giriş strategiyalarının icrasında təcrübə;
- Microsoft Office proqramlarında səriştə;
- Azərbaycan və İngilis dilləri – yüksək səviyyədə, Rus dili biliyi üstünlükdür.