Bakı,
Azərbaycan
11.07.2025 22:54
-
11.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Daxil olan bütün sənədləri, o cümlədən çatdırılma barədə qeyd, qablaşdırma siyahısı, gömrük sənədlərini daxili prosedurlara uyğun olaraq yoxlamaq və maliyyə şöbəsinə təqdim etmək;
- Malların qəbul qəbzləri /buraxılış qəbzləri və qəbul aktlarının satınalma və mühasibatlıq üzrə (SAP) proqram təminatının məlumat bazasından istifadə etməklə qeydə alınması;
- Göndərilən, qəbul edilən və anbarda saxlanan mallar və ehtiyat hissələr barədə qeydlərin yenilənməsi;
- Malların qeydiyyatı üzrə məlumat bazasının yaradılması və malların təsnifatının sistem kataloqunun tərtib edilməsi;
- Mal-materiallarla əlaqədar müxtəlif hesabatların hazırlanması;
- APİ SPEC Q1,ISO 9001, 14001 və OHSAS 18001 standartlarına uyğun sənədlərin tətbiqi və illik auditlərə hazırlıq;
- Fövqaladə vəziyyətlərdə (yanğın, zəlzələ, sel, güclü külək və s.) təxliyyə plana uyğun hərəkət etmək;
- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqlar;
- Korporativ tibbi sığorta;
- Servis avtobusu;
- Şəxsi və peşəkar inkişaf imkanları;
- İşçi rifahını dəstəkləyən, inklüziv iş mədəniyyəti;
- İşçi mükafatlandırma proqramları və timbildinq fəaliyyətləri;
- Unikal imtiyazlar paketi;
- İş yeri: Bakı şəhəri, Qaradağ rayonu, Ümid qəsəbəsi, Salyan şossesi, Səngərqaya-1 yolu, 7-ci km.
Tələblər
- Maliyyə və iqtisad sahəsində ali bakalavr təhsili;
- 3 il iş təcrübəsi;
- MS Office komputer proqramı üzrə bacarıqlar;
- Müştəriyönümlülük;
- Əməyin mühafizəsi qaydalarından xəbərdar olma;
- Bütövlük;
- Yenilikçilik.