Bakı,
Azərbaycan
04.06.2025 11:02
-
04.07.2025 00:00
İş haqqında məlumat
- Şirkətin maliyyə və mühasibatlıq əməliyyatlarının idarə olunması;
- Bank əməliyyatları (mədaxil və məxaric), kassa, əməkhaqqı, əsas vəsaitlər, debitor və kreditorların uçotunun aparılması;
- Vergi orqanlarına aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
- İşçilərin işə qəbulu, xitamı və digər HR əməliyyatlarının icrası;
- Əmək müqavilələri və digər müqavilələrin tərtib olunması;
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların cavablandırılması;
- DSMF və Statistika Komitəsinə hesabatların hazırlanması;
- Bütün növ sənədləşmələrin və üzləşmələrin aparılması;
- Daxili maliyyə hesabatlarının rəhbərliyə vaxtında təqdim olunması;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər vəzifə tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;
- İş qrafiki: Həftə içi 5 gün, saat 10:00 – 19:00;
- İş yeri: Ağ Şəhərdə yerləşən ofisimiz;
- Zəhmət olmasa, CV-nizi, vəzifənin adını (Aparıcı Mühasib) və əməkhaqqı gözləntinizi mövzu sətrində qeyd edərək qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərin.
Tələblər
- Təhsil: Ali iqtisadi təhsil (Maliyyə, Mühasibat uçotu və İqtisadiyyat sahələri üzrə);
- İş təcrübəsi: Minimum 3 il müvafiq sahədə təcrübə;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərini sərbəst bilmək;
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları (xüsusilə Excel), 1C proqramı üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
- Qanunvericilik bilikləri: Vergi Məcəlləsi, Əmək Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və digər normativ aktlar üzrə biliklər;
- Elektron portallarla iş: e-taxes, e-gov, e-customs, e-qaimə, depozit hesabları, kargüzarlıq və s. üzrə işləmək bacarığı;
- Yük və gömrük bəyannamələri üzrə biliklər;
- PMS sertifikatı arzuolunandır;
- Detallara diqqətli, dəqiq və məsuliyyətli olmaq.