Bakı,
Azərbaycan
23.06.2025 22:54
-
23.07.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Gəlir hədəfinə nail olmaq üçün kütləvi bazar seqmentinin idarə olunması, mövcud və yeni abunəçilər üçün müxtəlif təkliflərin hazırlamaq;
- Kütləvi seqmentin iş axınına nəzarət etmək və hədəflərin yerinə yetirilməsinə cavabdeh olmaq;
- Bakı və rayon müştəriləri üçün məhsul planına cavabdeh olmaq;
- Ölkədaxili internet və danışıq əsaslı tarif portfeli idarə etmək;
- Gəlirlərin artırılması və Churn-nün qarşısının alınması üçün kütləvi bazarın əsas tarif portfelinə, həmçinin köhnə tarif portfelinə cavabdeh olmaq (TM və Churn-a qarşı mübarizə qrupları vasitəsi ilə);
- Digər şöbələr və üçüncü tərəflərlə səmərəli ünsiyyətin qurulması;
- Kütləvi bazarda yeni məhsullara, xidmətlərə və kampaniyalara olan bazar ehtiyacını təhlil etmək və lazım olduqda, yeni imkanlar müəyyənləşdirmək üçün bazar araşdırmasını (tədqiqat qrupu vasitəsi ilə) planlaşdırmaq;
- Marketinq məqsədlərinə çatmaq üçün yeni məhsullar və kampaniyalar hazırlamaq və həyata keçirmək, Biznes işinin hazırlanması və satışdan sonrakı təhlilə qədər bütün məhsulun bazara daxil olma müddətini izləmək;
- Kütləvi bazarla əlaqəli rəqib marketinq fəaliyyətini izləmək və təhlil etmək;
- Layihə planlarının müvafiq standartlara uyğun hazırlanması və təqdimatı;
- Expert olaraq komandanın digər üzvləri ilə təcrübələrin bölüşülməsi və layihələr üzrə lazımi dəstəyin verilməsi;
- Kütləvi bazarın məhsullarına aid bütün sorğu, problem, və tələblərin araşdırılması və həlli.
Tələblər
- Biznesin idarə olunması və ya İqtisadiyyat, və ya oxşar sahələrdə bakalavr dərəcəsi;
- Məhsulların İdarə Olunması və ya Məhsul Marketingi, və ya Bizness Analitikası sahələrində təcrübə;
- Microsoft Office proqramlarında, Excel və Powerpoint bilirləri;
- BI (biznes zəkası) alətlərlə işləmək üstünlükdür;
- İngilis dili – yaxşı, azərbaycan dili - inkişaf etmiş, rus dili üstünlükdür;
- Yaradıcı və strateji düşünmə;
- Strukturlu və metodoloji düşünmə qabiliyyəti;
- Komanda işi və Əməkdaşlıq;
- Proyektlərin İdarə Olunması.