Bakı,
Azərbaycan
23.05.25
-
23.06.25
İş haqqında məlumat
- Biznes tələblərinin toplanması və cari proseslərin təhlili, optimallaşdırılması;
- Telekommunikasiya sektoruna xas olan OSS/BSS sistemləri, CRM, billing platformaları və digər texniki sistemlər üzrə tələblərin müəyyən edilməsi və sənədləşdirilməsi;
- Texniki tapşırıqların və spesifikasiyaların hazırlanması;
- İstifadəçi qəbul testlərinin (UAT) planlanması və icrası;
- Abunəçi davranışı, xidmət istifadəsi və müştəri təcrübəsinə dair dataların təhlili və trendlərin müəyyən edilməsi;
- Məhsul sahibləri, inkişaf komandası və texniki heyətlə sıx əməkdaşlıq;
- Layihələr üzrə biznes tələblərin analizi və sənədləşdirilməsi;
- Proses, dizayn və data modellərinin hazırlanması;
- Dəyişikliklərin izlənməsi, dəyərləndirilməsi və sənədləşdirilməsi;
- Proses diaqramlarının (flowchart) tərtibi və optimallaşdırılması;
- Texniki tapşırıq, analiz sənədi, Use Case və User Story-lərin hazırlanması;
- GAP analizi aparılması;
- Sistem inteqrasiyası və texniki məhdudiyyətləri nəzərə alaraq optimal analitik həllərin təklif olunması;
- Müştəriyə dəyər yaradan “Order-to-Cash”, “Fault-to-Resolution” kimi əsas proseslərin optimallaşdırılması;
- Sistem dizaynı və tələblərin müəyyən edilməsi, dizayn mərhələlərində iştirak;
- İş qrafiki: Həftəiçi 09:00 – 18:00;
- İstirahət: Şənbə və bazar günləri;
- Rəsmi əmək müqaviləsi – AR Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq;
- İş yeri: Çinar Park Biznes Mərkəzi, 4-cü bina;
- CV göndərərkən E-mail mövzu hissəsində “Biznes analitik” qeyd olunması mütləqdir.
Tələblər
- Ali təhsil (Biznesin idarə edilməsi, İT, kompüter elmləri və ya əlaqəli sahələr);
- Microsoft Visio, Jira, Confluence, Draw.io, Figma kimi alətlərlə işləmə bacarığı;
- Agile və ya Waterfall layihə idarəetmə metodologiyaları üzrə biliklər;
- Minimum 2 il iş təcrübəsi, bunun azı 1 ili İT və ya telekommunikasiya layihələri sahəsində;
- Azərbaycan dili – əla, İngilis və Rus dilləri – yaxşı səviyyədə;
- BA və ya IT üzrə beynəlxalq sertifikatlar üstünlükdür;
- Yüksək analitik və məntiqi düşüncə qabiliyyəti;
- ISP sahəsində ARPU, churn, NPS, SLA göstəriciləri kimi əsas biznes göstəriciləri üzrə anlayış;
- Şəbəkə komponentləri (GPON, xDSL, router, switch və s.) barədə baza biliklərinin olması üstünlükdür;
- Vaxtın idarə olunması, təşkiletmə və təqdimat bacarıqları;
- Detallara qarşı diqqətlilik və komanda ilə işləmək bacarığı.