Bakı,
Azərbaycan
10.07.2025 15:20
-
10.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Məhsulun bazarda mövqeyini izləmək (məhsul satışının gedişatı, bunun üçün tələbat), istehlakçıların məhsula münasibətini müəyyənləşdirmək, şirkətin imicinin müntəzəm tədqiqatını aparmaq;
- Qiymət siyasətinə və rəqib məhsullara olan tələbata nəzarət etmək, rəqiblərin oxşar məhsullarına nisbətən məhsulun mövqeyini müəyyən etmək;
- Satış həcmlərini proqnozlaşdırmaq;
- Sifariş edilən məhsulların ölkəyə gətirilməsinə, Şirkətə çatdırılmasına və məhsulların mağazalar arasında müvafiq qaydada bölüşdürülməsinə biləvasitə nəzarət etmək;
- Məhsulun satılması üçün sxemlər hazırlamaq (yeni satış bölmələrindən mövcud dağıdıcı kanalların bərpasına qədər);
- Potensial alıcılara və istehlakçılara məhsul təqdimatları, tematik seminarlar (istehlak xassələri və məhsul keyfiyyətləri üzrə peşəkar məsləhət) təşkil etmək;
- Məhsulun xüsusiyyətlərini tədqiq etmək, marketinq araşdırmalarının nəticələrinə əsasən istehlakçıların məhsula olan tələblərini təhlil etmək;
- Məhsulun irəliləməsi və satışı üçün bir sıra öhdəlikləri həyata keçirmək;
- Effektiv srateji marketinq və brendinq planları hazırlayıb həyata keçirmək yolu ilə brendin satışına təsir etmək;
- Rəqiblərin qiymət siyasətini, bazar payını;
- Bazarın inkişaf modellərini və mallara tələbatın formalaşmasını;
- Biznesin idarəedilməsini;
- Reklam kampaniyalarının formalarının və metodlarının əsaslarını;
- Marka xüsusiyyətlərini;
- İş qrafiki - həftənin 5 günü, şənbə və bazar istirahət günü.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Bu sahə üzrə 3-5 il iş təcrübəsi;
- Yüksək səviyyədə Azərbaycan, rus və ingilis dilləri;
- Yüksək səviyyədə görüşlərin,danışıqların aparılması üzrə bacarıqlar;
- İşi planlamaq bacarığı;
- İşgüzar əlaqələrin qurulması qaydaları;
- Danışıqların idarə etmə qabiliyyəti.