Bakı,
Azərbaycan
01.07.2025 22:15
-
01.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
- Müştərilərə şirkətin məhsul və xidmətləri barədə ətraflı məlumat vermək;
- Müştəri şikayətlərini və sorğularını qeydə alıb, həllini təmin etmək;
- Telefon zənglərinin statistik analizini aparmaq və rəhbərliyə hesabat vermək;
- Sosial şəbəkə və digər platformalardan daxil olan sorğulara cavab vermək;
- Müştəri loyallığını artırmaq üçün mütəmadi zənglər etmək;
- CRM sistemində zənglərin və müştəri məlumatlarının düzgün qeydiyyatını aparmaq;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- İş rejimi: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Şənbə);
- Korporativ nömrə ilə təmin edilir;
- İş yeri: Balaxanı Sənaye Parkı Sahə 1.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Səlis və aydın nitq qabiliyyəti;
- Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
- Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik və operativlik;
- MS Office (Word, Excel,Outlook-yaxşı);
- Yalnız xanım namizədlər müracət etsin.