Bakı,
Azərbaycan
05.09.2025 10:48
-
05.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Telefon zəngləri və sosial şəbəkələr üzərindən daxil olan müraciətləri operativ şəkildə cavablandırmaq;
- Müştərilərə şirkətin xidmətləri barədə ətraflı məlumat və düzgün istiqamət vermək;
- Gələn müraciətləri daxili sistemdə qeydiyyata almaq və müvafiq kateqoriyalar üzrə yönləndirmək;
- Şikayət, təklif və sualları dinləmək, operativ şəkildə həll etmək və ya aidiyyəti struktur bölməyə yönləndirmək;
- Zərurət yarandıqda geridönüş zəngləri həyata keçirmək;
- Daxil olan zənglərin və yazılı müraciətlərin elektron reyestrini aparmaq və gündəlik/aylıq hesabatlar hazırlamaq;
- Müştərilərlə mehriban, təmkinli və etik davranış normalarına uyğun ünsiyyət qurmaq.
Əlaqə:
- Telefon (012) 526-51-02
- E-mail [email protected]
Tələblər
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma, dinləmə və stressə davamlılıq;
- Komandada işləmə bacarığı və operativlik;
- Kompüter bilikləri və ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı (MS Office, e-mail və s.);
- Müştəriyönümlü düşüncə və təşəbbüskar yanaşma;
- Bəy namizədlərə üstünlük verilir.