FastNet Technology MMC

Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis

FastNet Technology MMC
Ə/h razılaşma ilə
2013
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
05.09.2025 10:48 - 05.10.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Telefon zəngləri və sosial şəbəkələr üzərindən daxil olan müraciətləri operativ şəkildə cavablandırmaq;
  • Müştərilərə şirkətin xidmətləri barədə ətraflı məlumat və düzgün istiqamət vermək;
  • Gələn müraciətləri daxili sistemdə qeydiyyata almaq və müvafiq kateqoriyalar üzrə yönləndirmək;
  • Şikayət, təklif və sualları dinləmək, operativ şəkildə həll etmək və ya aidiyyəti struktur bölməyə yönləndirmək;
  • Zərurət yarandıqda geridönüş zəngləri həyata keçirmək;
  • Daxil olan zənglərin və yazılı müraciətlərin elektron reyestrini aparmaq və gündəlik/aylıq hesabatlar hazırlamaq;
  • Müştərilərlə mehriban, təmkinli və etik davranış normalarına uyğun ünsiyyət qurmaq.

Əlaqə:

Tələblər

  • Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma, dinləmə və stressə davamlılıq;
  • Komandada işləmə bacarığı və operativlik;
  • Kompüter bilikləri və ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı (MS Office, e-mail və s.);
  • Müştəriyönümlü düşüncə və təşəbbüskar yanaşma;
  • Bəy namizədlərə üstünlük verilir.


Oxşar vakansiyalar