Bakı,
Azərbaycan
28.04.25
-
28.05.25
İş haqqında məlumat
- Daxili nəzarət sisteminin təsis edilməsi, inkişaf etdirilməsi və tətbiqi;
- Şirkətin maliyyə və əməliyyat proseslərini müntəzəm olaraq qiymətləndirmək, uyğunsuzluqları müəyyən etmək və təkliflər hazırlamaq;
- Rəhbərliyə daxili nəzarət və risk idarəçiliyi barədə hesabatlar təqdim etmək;
- Daxili nəzarət sisteminin effektivliyini artırmaq məqsədilə prosedur və siyasətlərin hazırlanması;
- Təftiş və yoxlama proseslərini həyata keçirmək, mümkün olan qanun pozuntularını və saxtakarlıqları aşkar etmək;
- Müxtəlif şöbələrlə əməkdaşlıq edərək daxili nəzarət proseslərinin tətbiqini təmin etmək;
- Təşkilatın fəaliyyətini daha şəffaf və etibarlı etmək məqsədilə daxili prosedurları təkmilləşdirmək;
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
- 5 günlük iş qrafiki;
- Servis xidməti mövcuddur.
Tələblər
- Ali təhsil (İdarəetmə/İqtisadiyyat/ Maliyyə/ Mühasibatlıq);
- Mühasibatlıq sahəsində 7-10 il iş təcrübəsi;
- Rəhbər vəzifədə ən az 5 il iş təcrübəsi;
- CİA, ACCA setifikatları;
- SAP bilikləri üstünlükdür;
- Güclü ünsiyyət bacarığı;
- Qərarvermə və problemləri həll etmə bacarığı;
- Vaxtın və resursların effektiv idarə etmə bacarığı;
- Strateji düşünmə və planlaşdırma bacarığı;
- Liderlik keyfiyyətləri;
- Yenilikçi yanaşmalar və həllər təklif etmə bacarığı.