Bakı,
Azərbaycan
05.06.2025 23:23
-
05.07.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Şirkətin satınalma siyasət və prosedurlarına uyğun fəaliyyət göstərmək;
- Təchizatçılardan rəqabətqabiliyyətli kommersiya təkliflərini toplamaq və qiymət analizləri aparmaq;
- Bazar araşdırması aparmaq, yeni potensial təchizatçıları müəyyənləşdirmək və onlarla effektiv danışıqlar aparmaq;
- Sifariş və təchizat proseslərinin vaxtında və keyfiyyətlə icrasını təmin etmək;
- Logistika və əlaqəli sənədlərin düzgün və vaxtında əldə olunmasını təşkil etmək;
- Verilən tapşırıqları deadline-lar çərçivəsində səmərəli yerinə yetirmək;
- Sorğuların detallarına diqqətlə və dəqiqliklə yanaşmaq;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə, saat 09:00 – 18:00;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Əmək haqqı: 1000 AZN (yekun məbləğ namizədin təcrübəsi və müsahibə nəticəsinə əsasən müəyyən olunacaq);
- İş yeri: Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Salyan şossesi 32.
Tələblər
- Ali təhsil (iqtisadiyyat, idarəetmə və ya əlaqəli sahə üzrə üstünlük verilir);
- Daxili satınalma sahəsində minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarını (xüsusilə Excel) yüksək səviyyədə bilmək;
- Güclü analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığı;
- Yüksək məsuliyyət və intizam, qərarvermə və təşəbbüskarlıq qabiliyyəti;
- Planlaşdırma, təşkilatçılıq və komandada işləmək bacarığı;
- Əla ünsiyyət və təqdimetmə bacarığı.