Azerbaijan SuperMarket

Əmək haqqı və mükafatlar üzrə mütəxəssis

Ə/h razılaşma ilə
1825
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
14.04.25 - 14.05.25

İş haqqında məlumat

  • Əmək haqqı və mükafatlar üzrə menecer tərəfindən təyin edilmiş əmək haqqı ilə bağlı bütün tapşırıqları emal edir;
  • İşçilərin neçə saat işlədiyini görmək üçün vaxt cədvəllərinin yoxlanılması;
  • İşlənmiş saatları, əlavə iş tariflərini, vergiləri, sığorta ödənişlərini və digər amilləri nəzərə alaraq işçilərin düzgün əmək haqqının hesablanması;
  • Biznesdən asılı olaraq nağd pul, çek və elektron işçi ödənişlərinin işlənməsi;
  • Məzuniyyət, xəstəlik, analıq məzuniyyəti ödənişlərinin işlənməsi;
  • İşçilərin əmək tabellərini və maaş cədvəlləri ilə bağlı suallarını cavablandırmaq;
  • Dəqiqlik üçün əmək tabellərinin yoxlanılması;
  • Məlumatların bazaya və elektron cədvəllərə daxil edilməsi;
  • Ödəniş, vergi statusu və digər müxtəlif kateqoriyalarda dəyişiklikləri dərc etmək;
  • Əmək haqqı, əlavə iş vaxtı və digər ödəniş növlərini hesablamaq;
  • Əmək haqqı ayırmalarını hesablamaq və qeyd etmək (könüllü və məcburi);
  • Daxiletmə, nəzərdən keçirmə və yoxlama vaxtı və digər əmək haqqı ilə bağlı qeydləri aparmaq;
  • Əlavə iş, ayırmalar, bonuslar daxil olmaqla düzgün məbləği hesablamaq;
  • Ehtiyac olduqda ödənişlər üçün üst rəhbərlikdən razılıq almaq;
  • Elektron sistem vasitəsilə ödəniş tapşırıqlarını hazırlamaq və icra etmək və ya maaş məlumatını göndərmək;
  • Əməkdaşlara ödəniş hesabatlarını elektron və ya kağız üzərində idarə etmək;
  • Vergiləri və işçilərə mükafatların ödənilməsini təşkil etmək;
  • Saat tariflərini, əmək haqqını, kompensasiya müavinətlərini, yeni işə qəbul məlumatlarını və s. izləmək;
  • İşçilərdən və rəhbərlərdən əmək haqqı ilə bağlı məsələləri və sualları həll etmək;
  • Əmək haqqını hesablamaq üçün şirkətin məlumat bazası proqramları ilə işləmək;
  • Hər bir işçi üçün işlədiyi saatlar haqqında məlumat toplamaq;
  • Hesabatlarda və ödənişlərdə rəqəmlərin düzgünlüyünün yoxlanılması;
  • Əmək haqqının paylanması üçün bütün lazımi imzaların əldə edilməsi;
  • Əmək haqqı ödənişlərinin işlənməsi;
  • Artımlar, bonuslar və komissiyalar üçün ödənişdə düzəlişlərin edilməsi;
  • Vergi hesabatlarını hazırlamaq və təqdim etmək;
  • Rəhbərlik, auditorlar və başqaları üçün əmək haqqı məlumatlarını tərtib etmək;
  • Digər əmək haqqı mütəxəssisini lazım olduqda əvəz etmək;
  • Bütün işçilərin sorğulara, suallara və s. vaxtında cavablandırılmasını təmin etmək;
  • Bütün daxili qruplar, işə götürmə menecerləri və kənar tərəflərlə (tələb olunduqda) müstəqil şəkildə əlaqələndirmək və əlaqə saxlamaq.

Tələblər

  • Riyaziyyat, Biznes Tədqiqatları, Biznesin İdarə Edilməsi, İnsan Resursları və ya ekvivalentində ali təhsil;
  • Göstərilən vəzifədə ən azı 1-3 il iş təcrübəsi;
  • Səlis Microsoft Office istifadəçisi, BI üstünlükdür;
  • Azərbaycan və İngilis dilində sərbəst ünsiyyət bacarığı;
  • Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarığı;
  • Tənqidi düşünmə və təhlil etmə bacarığı;
  • Birdən çox prioriteti eyni vaxtda idarə etmək bacarığı;
  • Problemlərin həllinə yaradıcı yanaşma;
  • Planlaşdırma, analiz bacarığı, dəqiqlik, səbrlilik və punktuallıq.

Oxşar vakansiyalar