Bakı,
Azərbaycan
14.04.25
-
14.05.25
İş haqqında məlumat
- Əmək haqqı və mükafatlar üzrə menecer tərəfindən təyin edilmiş əmək haqqı ilə bağlı bütün tapşırıqları emal edir;
- İşçilərin neçə saat işlədiyini görmək üçün vaxt cədvəllərinin yoxlanılması;
- İşlənmiş saatları, əlavə iş tariflərini, vergiləri, sığorta ödənişlərini və digər amilləri nəzərə alaraq işçilərin düzgün əmək haqqının hesablanması;
- Biznesdən asılı olaraq nağd pul, çek və elektron işçi ödənişlərinin işlənməsi;
- Məzuniyyət, xəstəlik, analıq məzuniyyəti ödənişlərinin işlənməsi;
- İşçilərin əmək tabellərini və maaş cədvəlləri ilə bağlı suallarını cavablandırmaq;
- Dəqiqlik üçün əmək tabellərinin yoxlanılması;
- Məlumatların bazaya və elektron cədvəllərə daxil edilməsi;
- Ödəniş, vergi statusu və digər müxtəlif kateqoriyalarda dəyişiklikləri dərc etmək;
- Əmək haqqı, əlavə iş vaxtı və digər ödəniş növlərini hesablamaq;
- Əmək haqqı ayırmalarını hesablamaq və qeyd etmək (könüllü və məcburi);
- Daxiletmə, nəzərdən keçirmə və yoxlama vaxtı və digər əmək haqqı ilə bağlı qeydləri aparmaq;
- Əlavə iş, ayırmalar, bonuslar daxil olmaqla düzgün məbləği hesablamaq;
- Ehtiyac olduqda ödənişlər üçün üst rəhbərlikdən razılıq almaq;
- Elektron sistem vasitəsilə ödəniş tapşırıqlarını hazırlamaq və icra etmək və ya maaş məlumatını göndərmək;
- Əməkdaşlara ödəniş hesabatlarını elektron və ya kağız üzərində idarə etmək;
- Vergiləri və işçilərə mükafatların ödənilməsini təşkil etmək;
- Saat tariflərini, əmək haqqını, kompensasiya müavinətlərini, yeni işə qəbul məlumatlarını və s. izləmək;
- İşçilərdən və rəhbərlərdən əmək haqqı ilə bağlı məsələləri və sualları həll etmək;
- Əmək haqqını hesablamaq üçün şirkətin məlumat bazası proqramları ilə işləmək;
- Hər bir işçi üçün işlədiyi saatlar haqqında məlumat toplamaq;
- Hesabatlarda və ödənişlərdə rəqəmlərin düzgünlüyünün yoxlanılması;
- Əmək haqqının paylanması üçün bütün lazımi imzaların əldə edilməsi;
- Əmək haqqı ödənişlərinin işlənməsi;
- Artımlar, bonuslar və komissiyalar üçün ödənişdə düzəlişlərin edilməsi;
- Vergi hesabatlarını hazırlamaq və təqdim etmək;
- Rəhbərlik, auditorlar və başqaları üçün əmək haqqı məlumatlarını tərtib etmək;
- Digər əmək haqqı mütəxəssisini lazım olduqda əvəz etmək;
- Bütün işçilərin sorğulara, suallara və s. vaxtında cavablandırılmasını təmin etmək;
- Bütün daxili qruplar, işə götürmə menecerləri və kənar tərəflərlə (tələb olunduqda) müstəqil şəkildə əlaqələndirmək və əlaqə saxlamaq.
Tələblər
- Riyaziyyat, Biznes Tədqiqatları, Biznesin İdarə Edilməsi, İnsan Resursları və ya ekvivalentində ali təhsil;
- Göstərilən vəzifədə ən azı 1-3 il iş təcrübəsi;
- Səlis Microsoft Office istifadəçisi, BI üstünlükdür;
- Azərbaycan və İngilis dilində sərbəst ünsiyyət bacarığı;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarığı;
- Tənqidi düşünmə və təhlil etmə bacarığı;
- Birdən çox prioriteti eyni vaxtda idarə etmək bacarığı;
- Problemlərin həllinə yaradıcı yanaşma;
- Planlaşdırma, analiz bacarığı, dəqiqlik, səbrlilik və punktuallıq.