Qəbələ,
Azərbaycan
23.04.25
-
23.05.25
İş haqqında məlumat
- Qəbul, rezervasiya, konsyerj və bellboy xidmətlərinin gündəlik fəaliyyətini idarə etmək;
- Front office komandasının rəhbərliyi və iş cədvəllərinin hazırlanması;
- Gələn və gedən qonaqların qarşılanması, yerləşdirilməsi və çıxarılması proseslərinə nəzarət;
- Qonaq məmnuniyyətinin artırılması üçün müvafiq tədbirlərin görülməsi;
- Gələn qonaq şikayətlərinin effektiv və operativ həlli;
- OTA-lar (Booking.com, Expedia və s.) və PMS proqramları ilə işləmək;
- Rəhbərliyə gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların təqdim olunması;
- Digər şöbələrlə (housekeeping, F&B və s.) koordinasiyanın təmin olunması.
Tələblər
- Ali təhsil (Turizm, Menecment və ya əlaqəli sahədə);
- Hotelçilik sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi (ən azı 1 il rəhbər vəzifədə);
- PMS proqramları üzrə təcrübə (Opera, Fidelio və s.);
- Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
- Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst danışıq və yazı bacarığı (rus dili üstünlükdür);
- Liderlik və komanda idarəetmə bacarığı;
- Problemləri operativ həll etmə və qərarvermə bacarığı;
- Qonaq yönümlü xidmət anlayışı və yüksək ünsiyyət bacarığı;
Üstünlüklər:
- Əlavə dil bilikləri;
- Revenue Management və ya satış bilikləri;
- Turizm üzrə əlavə təlim və sertifikatlar.