Bakı,
Azərbaycan
08.04.25
-
08.05.25
İş haqqında məlumat
- Geri qaytarmalar üzrə ödənişlər layihəsində iştirak və bununla bağlı hesabatların hazırlanması, həmçinin analitikanın tərtibi;
- Müştərilərə kompensasiyaların ödənilməsi və kredit ödənişlərinin kompensasiya vasitəsilə təmin olunması;
- Departament çərçivəsində ödəniş hesabatlarının hazırlanması və aparılması;
- Maliyyə, satış və müştəri xidmətləri şöbələri ilə sıx əməkdaşlıq;
- Təqdim olunan və doldurulmuş müştəri ödəniş məlumatlarının düzgünlüyünün yoxlanılması;
- Qaytarılmış mallar üzrə partnyor ödənişlərinin bu büdcə çərçivəsində uçotu;
- Müştərilərdən alınan malların uçotu və Outlet bölməsində onların yenidən satışının dəstəklənməsi;
- Diaqnostika, mal təmiri və digər əlavə xərclər kimi büdcəyə daxil olan digər xərclərin uçotu;
- Qaytarmalar büdcəsində verilən bonusların uçotu;
- Departament daxilində rəhbərliyin digər tapşırıqlarının icrası;
- Ünvan: Qafqaz Business Center;
- İş rejimi: 5/2, saat 09:00–18:00.
Tələblər
- Müştərilərlə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Məlumatların təhlili, sistemləşdirilməsi və hesabatların hazırlanması sahəsində təcrübə;
- Müştəri təcrübəsinin idarə olunması sahəsinə dair anlayış;
- Təhlil və sistemləşdirmə nəticələrinə əsasən təqdimatların və proqnozların hazırlanmasında təcrübə;
- Müştəri təcrübəsi və xidmət səviyyəsinin qiymətləndirilməsi üçün analitik alətlərdən sərbəst istifadə bacarığı;
- Nizam-intizam, müstəqil və müəyyən olunmuş vaxt çərçivəsində işləmək bacarığı;
- Əla səviyyədə Excel bilikləri.