Bakı,
Azərbaycan
21.04.25
-
21.05.25
İş haqqında məlumat
- Təyin olunmuş satış planlarına əsasən şirkəti təmsil edərək aylıq satış hədəflərini yerinə yetirmək;
- Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumatların verilməsi;
- Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, onların ehtiyac və tələblərini analiz etmək;
- Horeca istiqamətində satışın inkişaf etdirilməsi və optimallaşdırılması üçün təkliflər hazırlayıb təqdim etmək;
- Əmək funksiyalarının icrasını təmin etmək məqsədi ilə birbaşa və şöbə rəhbərləri tərəfindən verilən şifahi, yazılı göstərişlərin və mövcud şirkətdaxili qaydaların icrası;
- Əmək haqqı: AZN (gross) +bonus;
- Korporativ nömrə;
- Yanacaq və amortizasiya xərci;
- İş qrafiki: Həftənin 5 iş günü, saat 08:00-17:00.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Yaş aralığı: 23-40;
- Korporativ satış və horeca sahəsində ən azı 1 ildən 3 ilədək iş təcrübəsi;
- Şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq, işgüzar danışıqların aparılması və təqdimat etmək bacarıqları;
- Şəxsi avtomobil.