Bakı,
Azərbaycan
24.04.25
-
24.05.25
İş haqqında məlumat
- İşçi ehtiyacına olan tələbin müəyyənləşdirilməsi, insan qaynaqlarının seçilməsi və yerləşdirilməsi üzrə işin təşkili;
- Əmək müqaviləsinin bağlanması, dəyişikliklər edilməsi və xitam verilməsi ilə bağlı ƏM bildirişlərin Elektron informasiya sisteminə (ƏMAS) daxil edilməsi və qanunvericiliyin tələblərinə əsasən digər sənədlərin tərtib edilməsi;
- Aylıq iş vaxtının uçot tabellərin hazırlanması, daxili nizam intizam qaydalarının tətqibi və nəzarətdə saxlanılması;
- Əməkdaşların performans qiymətləndirilməsinin təşkil edilməsi və bu istiqamətdə yeni təkliflərin irəli sürülməsi;
- İnsan Resursları üzrə müvafiq hesabatların hazırlanması və İnsan Resursları üzrə digər müvafiq tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;
- Ezamiyyət sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi;
- Arayışlar, xasiyyətnamələr və işçilərin intizam məsuliyyətinə cəlb olunması üçün materialların hazırlamaq;
- Əmək haqqı, məzuniyyət haqqı , son haqq-hesab, əmək qabiliyyəti olmamasına görə müavinətin hesablanması;
- İş qrafiki: I-VI günlər, 09:30-18:30;
- Nahar: Şirkət tərəfindən qarşılanır;
- Korporativ nömrə: Şirkət tərəfindən təmin edilir;
- Ünvan: Bakı şəhəri, Binə bazarı yaxınlığı.
Tələblər
- Ali təhsil (Hüquq, Sosial elmlər və ya İnsan Resursları sahəsində);
- İnsan resursları sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi (qida və ya qonaqpərvərlik sektoru üstünlükdür);
- İşə qəbul və müsahibə aparmaq bacarığı, işçi idarəetməsi və motivasiya proqramları üzrə biliklər;
- MS Excel və digər texniki bacarıqların yüksək səviyyədə olması;
- Təşkilatçılıq, yüksək məsuliyyət və sürətli adaptasiya qabiliyyəti;
- Azərbaycan dili mükəmməl, rus və ingilis dili üstünlükdür.