Bakı,
Azərbaycan
11.07.2025 11:27
-
11.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- İdxal prosesinin izlənilməsi;
- Xarici şirkətlərlə danışıqların aparılması;
- Ofis daxili sənədləşmələrin həyata keçirilməsinə nəzarət, və qeydiyatının aparılması və rəhbərliyə birbaşa təqdim olunması;
- Kargüzarlıq işlərinin aparılması (gələn məktubların qəbul edilməsi, lazımi şəxslərə yönləndirilməsi ,göndərilən məktubların hazırlanması və kuryer vasitəsilə göndərilməsi);
- Ofisdaxili əməliyyat və prosedurların həyata keçiririlməsi;
- E-mail vasitəsi ilə yazışmaları aparmaq və lazımi danışıqların aparılması;
- Ofisdaxili işlərin təşkili;
- Sifariş planının hazırlanması;
- İş saatı; 09-00 17-30;
- İş qrafiki: həftə içi 5 gün;
- Nahar şirkət tərəfindən verilir;
- Korporativ nömrə ilə təmin olunur;
- Ünvan; Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu, Xocahəsən şosesi Yeni Yol 202.
Tələblər
- Tam ali təhsil (tərcümə ixtisası üzrə bakalavr təhsili olması üstünlükdür);
- Ofis proqramlarında sərbəst işləyə bilməli;
- İngilis dilində səlis danışıq və işgüzar yazışma qabiliyyəti olmalı, rus dili bilmək üstünlükdür;
- Iş təcrübəsi: 1-3 ilədək;
- Yaş: 25 -35;
- Cins: Qadın.