Bakı,
Azərbaycan
03.06.2025 19:57
-
03.07.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- IT dəstək üzrə “Service Desk”-ə göndərilən müraciətlərini qəbul etmək;
- İstifadəçi cihazlarını quraşdırmaq, konfiqurasiya etmək və problemləri həll etmək;
- Program təminatının yüklənməsi konfiqurasiya və yarana biləcək problemlərin həlli;
- LAN kabelləşməni icra etmək;
- İsitfadəçilərə məxsus qurğuların şəbəkə sistemi ilə təmin olunması və əlaqəli problemlərin həlli;
- Avadanlıqların izlənməsi üzrə verilən bazası və sənədlərin yenilənmsindən ötrü İnformasiya texologiyalar üzrə menecerə vaxtaşırı ən son məlumatları təqdim etmək;
- Avadanlıqların yerdəyişməsi və uyğun şəraitdə saxlanmasını təmin etmək;
- Noutbuk, masaüstü kompyuterlərin, printerlərin və digər şəbəkə avadanlıqları da daxil olmaqla bütün cihaz və proqram təminatlarının quraşdırılması və yüklənməsini və problemlərin aşkar olunaraq aradan qaldırılmasını təmin etmək;
- Maneələrin aradan qaldırılması, bütün sistemin dəstəklənməsi və kənardan dəstəkləyici təsisatçılarla uyğun şəkildə idarə edilməsini həyata keçirmək;
- İş qrafiki: 5 günlük;
- Azərbaycan Respublikası ƏM -nə müvafiq sənədləşmə;
- Əmək haqqı: Müsahibə zamanı namizədin bilik və bacarığına uyğun təyin olunacaqdır.
- Nahar şirkət tərəfindən verilir;
- İşçilər üçün servis şirkət tərəfindən təmin edilir (Koroğlu, Binə və Mərdəkan istiqamətində);
- Ünvan: Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu.
Tələblər
- Azərbaycan, Rus və İngilis dili;
- Periferik və şəbəkə qurğularla işləmək;
- “Windows” əməliyyat sistemi;
- Windows server, Acitve Director və Group Policy;
- Ethernet, IP və şəbəkə cihazlarının iş prinspiləri;
- VMWare;
- Microsoft Office programları;
- Yüksək davranış və ünsiyyət;
- Düzgün təhliletmə və qərarvermə;
- Məsuliyyəti üzərinə götürmə və problemi həlletmə;
- Detallara diqqət yetirmə;
- Çeviklik;
- Punktuallıq;
- Aidiyyatı sahə üzrə ali təhsil üstünlükdür;
- Səliqəli xarici görünüş;
- Nizam-intizamlı;
- E-mail culture;
- Komandada işləmə və düzgün idarəetmə.