Bakı,
Azərbaycan
23.07.2025 21:28
-
23.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- İT sistemlərlə bağlı daxili sorğuların qəbul edilməsi, identifikasiyası, tipinə görə müəyyən etmək;
- İşçi stansiyalarda yaranan problemlərin ilkin olaraq aradan qaldırılmasına dəstək;
- Texniki sualların cavablandırılması və istifadəçilərə dəstək;
- Service Desk sistemindəki müvafiq sorğuları vaxtında icra etmək;
- Şirkətin informasiya infrastrukturunun aydın və səmərəli işləməsini təmin etmək;
- Şirkətin kompüter, server və şəbəkə avadanlığının əməliyyat sistemlərini quraşdırmaq, konfiqurasiya etmək və işlək vəziyyətdə saxlanmasını təmin etmək;
- Şirkətin kompüter və server avadanlıqlarında istifadə olunan ümumi təyinatlı proqram təminatının işlək vəziyyətdə saxlanmasını və onun dövri yenilənməsini təmin etmək;
- Şirkətin kompüter istifadəçilərinə ümumi təyinatlı proqram təminatı, kompüter və ofis avadanlığı üzrə texniki dəstəyi təşkil və təmin etmək;
- Şirkətin fəaliyyəti üçün alınacaq kompüter, server və şəbəkə avadanlıqlarının və onların proqram təminatının parametrlərini müəyyən etmək və texniki tələblərin müəyyən olunmasını həyata keçirmək;
- Şirkətin korporativ poçt, fayl, verilənlər bazası və digər server sistemlərində yaranan problemlərin aradan qaldırılmasını və inzibatçılığını təmin etmək;
- Şirkətin firewall təhlükəsizlik avadanlıqlarında, şəbəkə saxlama, antivirus və antispam sistemlərində yaranan problemlərin aradan qaldırılmasını və inzibatçılığını təmin etmək;
- Şirkətin serverlərinin ehtiyat nüsxələrinin yaradılmasını və sistemin məhsuldarlığının monitorinqi həyata keçirmək;
- Şirkətin informasiya sisteminin dayanıqlığını artırmaq üçün təkliflər hazırlayır, müəssisənin informasiya infrastrukturunun və informasiya xidmətlərinin inkişafı strategiyasının hazırlanmasında iştirak etmək;
- API SPEC Q1, ISO 9001, 14001, 45001 və ISO 50001 standartlarına uyğun sənədləri tətbiq etmək;
- Fövqaladə vəziyyətlərdə (yanğın, zəlzələ, sel, güclü külək və s.) təxliyyə planına uyğun hərəkət etmək;
- Korporativ tibbi sığorta;
- Servis avtobusu;
- Şəxsi və peşəkar inkişaf imkanları;
- İşçi rifahını dəstəkləyən, inklüziv iş mədəniyyəti;
- İşçi mükafatlandırma proqramları və timbildinq fəaliyyətləri;
- Unikal imtiyazlar paketi.
Tələblər
- İnformasiya Texnologiyaları sahəsində ali bakalavr təhsili;
- Microsoft Windows Server 2012, 2019 və CentOS/Redhat əməliyyat sistemləri ilə iş təcrübəsi;
- Active Directory, Group Policy, DNS, DHCP, File sistemləri ilə iş təcrübəsi.
- Microsoft Exhcange Server ilə iş təcrübəsi;
- Virtuallaşdırma (Vmware Vsphere, MS Hyper-v) texnologiyası sahəsində iş təcrübəsi;
- Bulud texnologiyaları üzrə (Microsoft Entra ID və MS Office 365) biliklər və iş təcrübəsi;
- Palo Alto, FortiGate kimi yeni nəsil firewall texnologiyaları ilə iş təcrübəsi;
- Veeam və Symantec DLO backup sistemləri ilə iş təcrübəsi;
- NAS/SAN şəbəkə saxlama sistemləri ilə təcrübə;
- Cisco şəbəkə avadanlıqları ilə iş təcrübəsi;
- Müştəriyönümlülük;
- Əməyin mühafizəsi qaydalarından xəbərdar olma;
- Bütövlük;
- Yenilikçilik.