Bakı,
Azərbaycan
11.07.2025 11:49
-
11.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Əmək münasibətləri üzrə əmr layihələrinin hazırlanması (işə qəbul, işdən azad, vəzifə dəyişikliyi, məzuniyyətlər və s.);
- Hazırlanmış sənədlərin rəhbərliyə təqdim olunaraq imzalanma prosesinin təşkili və izlənməsi;
- Sənədlərin tələblərə uyğunluğunun yoxlanılması və düzgün formada toplanması;
- Təsdiqlənmiş əmrlərin əmək haqqı (payroll) komandası ilə vaxtında paylaşılması və koordinasiyalı təmin olunması;
- Şəxsi işlərin düzgün və tam şəkildə formalaşdırılması və arxivləşdirilməsi;
- Əmək müqavilələrinin və əlavələrin hazırlanması, ƏMAS sistemində düzgün qeydiyyatının aparılması;
- İnsan resursları əməliyyatları üzrə gündəlik sənəd dövriyyəsinin təşkili;
- Rəhbərliyin tapşırıqlarına əsasən hesabat və arayışların hazırlanmasında iştirak;
- İş yeri: Bayıl Plaza.
Tələblər
- Ali təhsil (insan resursları, hüquq və ya idarəetmə sahəsində);
- İnsan resursları sahəsində ən azı 2-3 il iş təcrübəsi;
- Əmək qanunvericiliyi və sənədləşmə prosesi üzrə biliklər;
- Əmək və kadr əmrlərinin hazırlanmasında təcrübə;
- MS Office proqramlarında və ƏMAS platformasında işləmə bacarığı;
- Yüksək məsuliyyət, diqqətlilik və sənədlərlə sistemli işləmə bacarığı;
- Komanda ilə koordinasiyalı işləmə və vaxtında nəticəvermə bacarığı.