Bakı,
Azərbaycan
17.04.25
-
17.05.25
İş haqqında məlumat
- Şirkətin təminat fəaliyyətinin effektiv təşkili məqsədilə cavabdeh olduğu xidmətlərin icra vəziyyətinə dair vahid baza yaradılmasını təşkil etmək;
- Alınan məhsulların müvafiq standartlara uyğunluğuna nəzarət etmək, qəbul prosesində iştirak etmək və ehtiyaclar üzrə aidiyyəti müəssisə və qurumlara sifarişlərin vaxtında verilməsini təmin etmək;
- Fəaliyyət istiqamətləri üzrə strateji və əməliyyat planlarının, eləcə də büdcənin hazırlanmasında iştirak etmək və təsdiq olunmuş planların icrasını təmin etmək;
- İnzibati işləri səmərəli şəkildə təşkil etmək və daxili prosedurların tətbiqini təmin etmək;
- Ofis idarəetməsinin effektivliyini dəstəkləmək və gündəlik inzibati fəaliyyətləri nəzarətdə saxlamaq;
- Müqavilələri toplamaq və rüblük ödəniş hesabatlarını hazırlamaq;
- Əlavə xərclərlə bağlı məlumatları dəqiq toplamaq və hesabatlarda əks etdirmək;
- Ofis anbarının fəaliyyətinə nəzarət etmək: təsərrüfat mallarının vaxtında təchiz olunmasını, əşyaların və materialların dövriyyəsini və texniki vəziyyətini izləmək;
- İnzibati işlər şöbəsinin əməkdaşlarının fəaliyyətinin koordinasiyasında rəhbərliyə dəstək göstərmək;
- Müvafiq İnzibati hesabatları hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;
- Nahar;
- Korporativ nömrə;
- Servis xidməti;
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00;
- Şənbə və Bazar istirahət günü.
Tələblər
- Təhsil səviyyəsi: Ali;
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə minimum 1 il;
- MS Office proqramlarında (xüsusilə Excel, Word) yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı;
- Təşkilatçılıq və planlama, Məsuliyyətlilik və dəqiqlik;
- Operativ qərarvermə və problem həll etmə bacarıqları.