Bakı,
Azərbaycan
23.07.2025 17:22
-
23.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- “ƏMAS” portalında əməliyyatların aparılması (Əmək müqavilələri, xitam əmrləri, əmək müqavilələrinə dəyişiklik, məzuniyyət əmrləri və s.);
- Əmək qanunvericiliyinə, şirkət nizamnaməsi və təlimatlara uyğun işçilərin işə qəbulu və işdən azad edilmələrinin sənədlərini rəsmiləşdirilmək;
- Şəxsi heyətin uçotuna, çalışanlara cari və keçmiş əmək fəaliyətləri haqqında arayışlar vermək, əmək kitabçalarını qorumaq, kadrlar üzrə təyin olunmuş sənədləri icra etmək;
- Ezamiyyət sənədlərini rəsmiləşdirmək və qeydiyyatlarını aparmaq;
- Əmək haqqının, məzuniyyətin və müavinətlərin hesablanması;
- İşçilərin işə qəbulu, müqavilə dəyişiklikləri, işdən azad edilmələri, əmək haqqı uçotunun 1 C proqramına işlənilməsi;
- 5 günlük iş həftəsi;
- Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarığına əsasən müsahibə zamanı müəyyən ediləcəkdir.
Tələblər
- Ali Təhsil;
- İR və mühasibatlıq sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarını (xüsusilə Excel) yaxşı işləmə bacarığı, 1C təcrübəsi;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- Mükəmməl ünsiyyət - Bütün səviyyələrdə işləmək və əməkdaşlıq etmək.