Uni Ko QSC

IT Helpdesk və Sistem Administratoru

Uni Ko QSC
Ə/h razılaşma ilə
2055
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
25.08.2025 04:42 - 25.09.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • İşçilər üçün ilk əlaqə nöqtəsi kimi texniki dəstək göstərmək (hardware, software, şəbəkə problemləri);
  • ERP sistemi və Microsoft 365 xidmətlərini (Teams, SharePoint, Exchange, OneDrive) idarə etmək, təkmilləşdirmək və dəstək göstərmək;
  • Şirkətin server, şəbəkə, firewall, printer və digər IT infrastrukturunun idarə edilməsi və davamlı işləməsini təmin etmək;
  • Sistemlərin monitorinqi, təhlükəsizlik tədbirlərinin görülməsi, ehtiyat nüsxələmə və bərpa planlarının həyata keçirilməsi;
  • İT avadanlıqları və lisenziyaların uçotunu aparmaq, yenilənməsini və qaydalara uyğunluğunu təmin etmək;
  • Rəqəmsal transformasiyanı dəstəkləyərək proseslərin avtomatlaşdırılmasına və inteqrasiyasına töhfə vermək.

Əlavə məlumat:

  • Vəzifə adı: IT Helpdesk və Sistem Administratoru;
  • Şöbə: İT / Əməliyyatlar;
  • Hesabat verir: Korporativ idarə etmə, Risklərin idarə olunması Koplayens (Hüquq) üzrə direktorun müşaviri;
  • Müqavilə növü: Tam ştat, daimi.

Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.

Tələblər

  • Ali təhsil (İnformasiya Texnologiyaları, Kompüter Elmləri və ya müvafiq sahə üzrə) ;
  • 3–5 il IT Helpdesk və ya Sistem Administratoru vəzifəsində iş təcrübəsi;
  • Microsoft 365 və Windows Server mühitində güclü biliklər;
  • ERP sistemləri ilə işləmə təcrübəsi üstünlük sayılır;
  • Şəbəkələr (LAN/WAN, router, switch, firewall, VPN) üzrə bilik və bacarıqlar;
  • IT təhlükəsizlik standartları, antivirus, firewall idarəçiliyi və məlumatların qorunması üzrə biliklər;
  • Analitik düşüncə, problem həll etmə bacarığı və yüksək ünsiyyət qabiliyyəti;
  • Məsuliyyətli, operativ və komanda ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı.