Bakı,
Azərbaycan
08.09.2025 02:20
-
08.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Şirkətin fəaliyyətinin səmərəli təşkili üçün inzibati və koordinasiya işlərini həyata keçirmək, daxili və xarici kommunikasiyanı təmin etmək, gündəlik iş proseslərində dəstək göstərmək;
- Action Plan hazırlanması - gündəlik və aylıq fəaliyyət planlarının tərtibi və icrasına nəzarət;
- Satış fayllarının idarə edilməsi – lazımi satış sənədlərinin hazırlanması, yenilənməsi və arxivləşdirilməsi;
- İşçi qrafiklərinin idarə olunması – işçilərin gün ərzində işə çağırılması, iş saatlarının uyğunlaşdırılması və izlənməsi;
- Rəhbərliyə dəstək – departament rəhbərinin müavininə iş bölgüsü, işçi sayı və digər proseslərdə köməklik göstərilməsi;
- Koordinasiya işləri –sənədlərin göndərilməsi, izlənməsi və müvafiq şöbələrlə əlaqələndirmə; sürücülərin iş bölgüsünə uyğun ərazilərə yönləndirilməsi, işçilərlə koordinasiyanın aparılması və malların düzgün çatdırılmasına nəzarət;
- Ofis daxili təşkilati işlər – su sifarişi, qaimələrin maliyyə şöbəsinə yönləndirilməsi və digər təsərrüfat işlərinin təşkili;
- Davamiyyətə nəzarət – işçilərin gündəlik iştirakının yoxlanılması və qeydə alınması;
- İclas və görüşlərin təşkili – rəhbərliyin tapşırıqlarının icrası, görüşlər üçün hazırlıq işlərinin görülməsi;
- Ünsiyyət kanallarının idarəsi – gələn zənglərin və elektron məktubların qəbul edilməsi, cavablandırılması və müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi;
- Təhvil-təslim prosesinin aparılması – sifariş öncəsi aktların tərtib olunması və nəzarətçilərə təqdim edilməsi.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 6 günlük;
- İş rejimi: B.e-C: 09:00-17:00, Şənbə: 09:00-14:00;
- Azərbaycan Respublikası Ə.M-nə əsasən rəsmiləşmə;
- Şirkət daxilində karyera yüksəlişi və inkişaf imkanları;
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında;
- Ünvan: Yasamal rayonu, Azad Mirzəyev 6c, Statistika komitəsinə yaxın. Köhnə Qorodok, (indiki Genatsvale) restoranı ilə üzbəüz.
Maraqlanan namizədlərdən Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt adresinə mövzu hissədə “Katibə/assistent” qeyd edərək CV-nizi göndərməyiniz xahiş olunur.
Tələblər
- Ali təhsil (inzibati idarəetmə, menecment və ya oxşar sahələr üstünlükdür);
- Yaş həddi:25-40 (Xanım namizədlər);
- Minimum 2 il inzibati və ya ofis işlərində təcrübə;
- Azərbaycan dili səlis, rus dili yaxşı, ingilis dili biliyi üstünlükdür;
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
- Yüksək ünsiyyət və təşkilatçılıq qabiliyyəti, məsuliyyətlilik, operativlik.