Mingəçevir,
Azərbaycan
02.06.2025 13:12
-
02.07.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- İşçi heyətinin effektiv işinin təşkili və idarə edilməsi;
- Kassa sənədlərinə nəzarət etmək;
- Şirkət tərəfindən tətbiq edilən satış siyasətinə riayət etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsi;
- Mağazanın büdcəsinin hazırlanması, xərclərə nəzarət etmək və optimallaşdırmaq;
- 6 günlük / 09:00 – 18:00.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Stessə davamlılıq;
- Yalnız Mingəçevir ərazisində yaşayan namizədlərin müraciəti arzu olunandır.