Bakı,
Azərbaycan
15.04.25
-
15.05.25
İş haqqında məlumat
- Marketinq strategiyasının tədbiqi planının hazırlanması;
- Şirkətin marketinq məlumat baza sisteminin inkişaf etdirilməsi;
- Bazarda trendlərin, rəqiblərin və bazar payının analiz edilməsi;
- Şirkətin ətraf mühitinin və daxili imkanlarının analiz edilməsi və yeni rəqabət üstünlüklərinin hazırlanması;
- Marketinq sahəsində fəaliyyət planının hazırlanması;
- Yeni məhsulların bazara daxil olunmasının təşkil edilməsi (yeni ideyalar,reklam,PR etmək bacarığı);
- Şirkət üzrə brend istifadəsinə nəzarət edilməsi;
- Şirkətin PR və Reklam siyasətinin hazırlanması;
- Reklam və PR sahəsində təbliğat kanallarının seçilmə kriteriyalarının hazırlanması;
- Marketinq xərclərinin analizi və təkmilləşdirilməsi;
- 5 günlük / 09:00 – 18:00.
Tələblər
- Ali təhsil (müvafiq sahə üzrə);
- Rus və ingilis dili biliyi;
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Problem həll etmə bacarığı;
- Yaradıcı, məsuliyyətli, kreativ olmalı, kollektivlə işləməyi bacarmalıdır.