Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu

Marketinq Meneceri

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu
Ə/h razılaşma ilə
765
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
05.06.2025 09:38 - 05.07.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Bazar araşdırmalarının planlaşdırılması və həyata keçirilməsi;
  • Mövcud və potensial bazarların təhlili;
  • Müştəri ehtiyacları, rəqib fəaliyyətləri və trendlərlə bağlı məlumatların toplanması;
  • Sorğular, fokus qruplar və digər tədqiqat metodlarından istifadə edərək məlumatların toplanması və təhlili;
  • Toplanmış məlumatların strukturlaşdırılması və statistik təhlili;
  • Marketinq strategiyalarına dəstək məqsədilə analitik hesabatların hazırlanması;
  • Rəhbərliyə əsaslandırılmış təklif və nəticələrin təqdim olunması;
  • Alıcı araşdırmaları nəticələrinə əsaslanaraq yeni məhsul, xidmət və ya kampaniyalar üçün təkliflər vermək;
  • Şirkətin brend mövqeyinin gücləndirilməsinə dəstək göstərmək;
  • Rəqib analizləri apararaq rəqabət üstünlüyü yaratmaq üçün strategiyalar irəli sürmək;
  • Alıcı yayımı işlərini idərə etmək (araşdırma dəstəyi ilə), bazardakı çeşidlərin çoxaldılmasını təmin etmək (satış kateqoriyasına və çeşid kateqoriyasına görə müqayisə etmə /benchmarking), yayım işləri üçün ehtiyacları təyin etmək, həmçinin həyata keçirməni təşkil etmək;
  • Kampaniya planlaması və idarə edilməsini həyata keçirmək;
  • Müştəri ehtiyaclarına bağlı olaraq bazardakı çeşidləri yenidən təşkil etmək (bərabərləşdirmək);
  • Müxtəlif maraqlı layihələrdə iştirak və peşəkar inkişaf imkanı;
  • İş yerinə nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma;
  • Nahar ilə təmin edilmə;
  • İş yeri: Bakı şəhəri;
  • İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.

Tələblər

  • Məlumatları düzgün təhlil etmək, əsas nəticələri çıxarmaq və strategiyalara çevirmək qabiliyyəti;
  • Müxtəlif auditoriyalara aydın və təsirli şəkildə məlumat çatdırmaq;
  • Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığının yüksək səviyyədə olması;
  • Sorğu dizaynı, fokus qrup idarəetməsi və sahə araşdırmaları aparmaq təcrübəsi;
  • İkincil mənbələrdən məlumat toplamaq bacarığı (bazar hesabatları, rəqəmsal alətlər və s.);
  • Excel, SAP, Power BI, Google Analytics, Tableau və ya digər analitik alətləri bilmək;
  • Anket platformaları (SurveyMonkey, Google Forms və s.) ilə işləmə təcrübəsi;
  • Araşdırma nəticələrini şirkətin məqsədləri ilə əlaqələndirmək bacarığı;
  • Yeni layihələr və təşəbbüslərlə çıxış etmək;
  • Problemlərin həll olunmasında kreativ yanaşma;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Stressə davamlılıq və vaxtın idarə edilməsi bacarığı.


Oxşar vakansiyalar