Bakı,
Azərbaycan
02.05.25
-
02.06.25
İş haqqında məlumat
- Qurumun ümumi marketinq strategiyasını hazırlamaq və həyata keçirmək;
- Kütləvi informasiya vasitələri ilə əlaqələri qurmaq və inkişaf etdirmək;
- Rəsmi bəyanatlar, press-relizlər və digər məlumat materiallarını hazırlamaq və yaymaq;
- Sosial media platformalarında qurumun imicinin idarə olunmasına nəzarət etmək və inkişaf etdirmək;
- Qurumun saytında yerləşdirilən ictimai məlumatların aktuallığını və düzgünlüyünü təmin etmək;
- Rəhbərliyə ictimai rəy, media analitikası və PR fəaliyyəti üzrə hesabatlar təqdim etmək;
- PR kampaniyaları, sosial layihələr və təşviqat tədbirlərini planlaşdırmaq və icra etmək;
- Rəqəmsal və ənənəvi marketinq kanalları vasitəsilə məhsul və ya xidmətin təşviqi;
- Həftə içi 5 gün;
- İş saatı: 09:00-dan - 18:00-dək.
Tələblər
- Marketinq sahəsində ən azı 2 il təcrübə, sosial media ilə işləmək sahəsində təcrübə ən azı 1 il;
- Azərbaycan dilinin yüksək səviyyədə bilməsi;
- Strateji və analitik düşüncə tərzi;
- Rəqəmsal marketinq alətləri və platformaları ilə tanışlıq;
- Rəqəmsal trendləri izləmək və kreativ yanaşma;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Canva, Photoshop, CapCut və ya digər dizayn/videomontaj alətləri ilə işləmək bacarığı;
- Telekom və IT sahələrində çalışan namizədlərə üstünlük verilir).