Bakı,
Azərbaycan
10.04.25
-
10.05.25
İş haqqında məlumat
- Mühasibat uçotunun müxtəlif sahələri üzrə əməliyyatları yerinə yetirir;
- Maliyyə intizamının yerinə yetirilməsinə və ehtiyatlardan səmərəli istifadəyə yönəlmiş tədbirlərin işlənib hazırlanmasında və həyata keçirilməsində iştirak edir;
- Pul vəsaitlərinin, əmtəə maddi qiymətlilərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatları mühasibat uçotunda əks etdirir;
- İtkinin əmələ gəlmə səbəblərini və qeyri-məhsuldar xərclərin mənbəyini üzə çıxarır, onları xəbərdar etmək üçün təkliflər hazırlayır;
- Anbar giriş-çıxış sənədlərin vaxtında və tam olaraq verilməsini təmin etmək və prosesə nəzarət etmək;
- Hesabat tərtib etmək üçün uçotun müvafiq sahələri üzrə məlumat hazırlayır, mühasibat uçotu sənədlərinin saxlanılmasına nəzarət edir, onları müəyyən edilmiş qaydada arxivə təhvil vermək üçün rəsmiləşdirir.
- Müqavilələr üzrə hesabların hazırlanması, debitorlar və kreditorlarla hesablaşmaların edilməsi, və qeydiyyatının aparılması;
- Mədaxillərin təlimatlara uyğunluğunu və qaimələrin araşdırılmasından sonra gəlirlərin sistemə tanıdılmasını təmin etmək;
- Təhtəl hesabatlarının aparılması;
- İstehsal əməliyyatlarının sistemə tanıdılması;
- İş qrafiki: Həftə içi 5 gün (09:00 - 18:00);
- İş yeri: Azure Business Mərkəzi;
- Nahar və korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin olunur.
Tələblər
- Ali təhsil (Mühasibatlıq, Maliyyə və ya digər əlaqəli sahə üzrə);
- Azərbaycan dilində səlis danışıq, rus dili biliyi üstünlükdür;
- Mühasibatlıq sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi
- Mühasibatlıq proqramları (Mikro, Excel) üzrə biliklər;
- Analitik düşünmə və problem həll etmə bacarıqları;
- Yüksək təşkilatçılıq və diqqətlilik;
- Komanda ilə işləmək və rəhbərlik bacarığı;
- Yaş həddi: 25-30;
- Retail sahəsində işləməsi arzuolunandır.