Bakı,
Azərbaycan
02.09.2025 10:40
-
02.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Müştərilərdən daxil olan zənglərə, mesajlara və digər əlaqə kanallarına vaxtında cavab verilməsi ;
- Müştərilərin suallarını cavablandırılması, texniki və qeyri-texniki məsələlərlə bağlı ilkin dəstək göstərilməsi ;
- Problemləri qeydə almaq və aidiyyəti üzrə texniki və ya müvafiq şöbəyə yönləndirilməsi ;
- Xidmətlərlə bağlı məlumatların düzgün və tam şəkildə təqdim edilməsi ;
- Daxil olan zəng və sorğularla bağlı statistik məlumatlar formalaşdırılması və şöbə rəhbərinə təqdimi.
İş şərtləri:
- İş saatları: növbəli rejim (gecə növbəsi);
- Nahar fasiləsi: 1 saat;
- İş yeri: Ü.Hacıbəyov 45.
Əlavə təminatlar:
- Korporativ nömrə və danışıq limiti.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Müştəri dəstəyi üzrə operator" yazaraq Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Tələblər
- Təhsil: Ali İT və ya texniki təhsil;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərində səlis danışıq və yazı bacarığı; ingilis dili arzuolunandır;
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları;
- İş təcrübəsi: Minimum 1 il.