Bakı,
Azərbaycan
09.04.25
-
09.05.25
İş haqqında məlumat
- Müştəri sorğu və şikayətlərini telefon, e-poçt və sosial media vasitəsilə qəbul etmək və cavablandırmaq;
- Müştərilərə velosiped kiralama prosesləri, qiymətlər və mövcud kampaniyalar haqqında dəqiq məlumatlar vermək;
- Müştəri məmnuniyyətini artırmaq məqsədilə yüksək səviyyədə xidmət standartlarını təmin etmək;
- Müştəri şikayətlərini səbirli və peşəkar şəkildə həll etmək;
- Müştəri rəyləri və təklifləri əsasında xidmət keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması üçün təkliflər vermək;
- Gənc və dinamik kollektivdə işləmək fürsəti;
- Şəhər mərkəzində iş yeri;
- Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən müəyyən ediləcək.
Tələblər
- Müştəri xidmətləri sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
- Problem həlli bacarıqları və yüksək səviyyədə müştəriyönümlülük;
- Komanda işində uğur qazanmaq və müstəqil işləmə qabiliyyəti;
- Azərbaycan dili-səlis, rus-yaxşı, ingilis dili-arzuolunan.