ATS Food

Nəqliyyat üzrə şöbə müdiri

Ə/h razılaşma ilə
2198
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
11.04.25 - 11.05.25

İş haqqında məlumat

  • Nəqliyyat vasitələrinin gündəlik təmir və digər işlərinin təşkili;
  • Şöbə əməkdaşlarının işlərinə nəzarət edilməsi;
  • Müştərilərə və anbarlar arası yük daşımalarının vaxtı-vaxtında çatdırılmasının təşkili;
  • Kənar servislərə təmirə göndərilən nəqliyyat vasitələrinin təmir prosesini ilə bağlı mütəmadi əlaqə saxlanılması;
  • Şöbəyə məxsus sənədləşmə işinin təşkili və nəzarət edilməsi;
  • Bölgələrdə olan nəqliyyat vasitələrinin  təmir prosesinin və çıxan çatışmamazlıqların aradan qaldırılmasının təşkili;
  • DYP-ilə əlaqəli sənədləşmə işinin təşkili və nəzarət edilməsi;
  • Şöbəyə aid sifarişlərin yoxlanılıb araşdırıldıqdan sonra  təsdiq və ya sifarişin ləğv prosesinin icra edilməsi;
  • Təmir sahəsinə və ustaların işinə nəzarət edilməsi;
  • Aylıq nəqliyyat vasitələri üzrə təmir planlarının tərtib olunması;
  • Aylıq nəqliyyat vasitələrinin yanacaqlarının istifadəsinə nəzarət (normativə uyğun yanacaq silinmələri);
  • Yeni işə cəlb olunan şöbə əməkdaşları ilə söhbət etmək və vəzifə təlimatlarının onlara izah edilməsi;
  • Sürücülərin məzuniyyət ardıcıllığının təşkilinə nəzarət edilməsi;
  • Sığorta məsələləri ilə əlaqədar bütün proseslərə nəzarət edilməsi;
  • Tabeçiliyində olan əməkdaşların işinə nəzarət edilməsi;
  • İşin təhlükəsiz təşkil edilməsinə nəzarət edilməsi;
  • İş prosesi ilə  bağlı məlumatları mütəmadi birbaşa rəhbərliyə bildirilməsi və hesabatların tərtib edilməsi;
  • Nahar ilə təmin edilmə;
  • Servis ilə təmin edilmə;
  • Könüllü tibbi sığorta ilə təmin edilmə;
  • Telefon danışıq limiti;
  • Korporativ mühit, gənc, dinamik kollektivdə işləmək imkanı, peşəkar təcrübə qazanmaq və karyera yüksəlişi;
  • 5 günlük qrafik;
  • İş saatı: 09:00-18:00.

Tələblər

  • Təhsil: Ali təhsil;
  • İş təcrübəsi:  Nəqliyyat sahəsinə nəzarət üzrə ən azı 5 il;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla);
  • Ezamiyyət tələbləri: Ezamiyyətə çıxa bilməlidir;
  • Məsuliyyətlilik və Nəticə yönümlülük;
  • Keyfiyyətlilik və effektivlik;
  • Müştəri fokuslu yanaşma;
  • Problemləri həll etmə və Risklərin idarəedilməsi;
  • Planlama və Təşkilatçılıq.