Bakı,
Azərbaycan
11.04.25
-
11.05.25
İş haqqında məlumat
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsi, hesabatların verilməsi;
- Şirkətə daxil və xaric olan sənədlərin qeydiyyatının aparılması;
- İlkin sənədləşmə ilə işləmək bacarığı;
- Gündəlik kargüzarlıq və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi, yönləndirilməsi və icrasına nəzarət;
- Ofisdə səliqə, nizam-intizamı təmin etmək;
- Qonaqların qarşılınması, yerləşdirilməsi (çay, kofe və s. təklif etmək,);
- Korporativ tədbirlərin təşkili, həyata keçirilməsi:
- Şirkətə daxil olan zənglərin cavablandırılması, yönləndirilməsi və qeydiyyatı;
- Xidmətlərin keyfiyyətli və ən yüksək səviyyədə göstərilməsi.
- Ofisin və ofis əməkdaşlarının fəaliyyəti üçün zəruri olan dəftərxana ləvazimatları və istifadə olunan avadanlıqlarla təmin edilməsi;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- 5 günlük iş qrafiki / İş saatı 09:00 - 18:00;
- Nahar fasiləsi 13:00-dan-14:00-dək;
- 3 ay müddətdən sonra tibbi siğorta ilə təmin edilmə;
- Ünvan: Polad Həşimov küç., Saray qəs., Yeni yol “AVICOM” MMC .
Tələblər
- Xanım namizədlərə üstünlük verilir;
- Yaş həddi: 25-35;
- Ali və ya orta təhsil;
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst və səlist danışmaq (ingilis dili arzuolunandır);
- Kompyuter bilikləri : Ofis proqramları: (Word, Excel, Outlook və.s);
- İş təcrübəsi, ən azı 2 il;
- İşində məsulliyyətlilik, punktuallıq, dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Xarici görünüşlü (sadə və səliqəli görünüş);
- QEYD: Ofis meneceri şirkətin siması olduğu üçün xarici görünüşü mütləqdir.