Bakı,
Azərbaycan
29.04.25
-
29.05.25
İş haqqında məlumat
- Ofis daxili iş proseslərini təşkil və əlaqələndirmək;
- Ofisin texniki və inzibati vəziyyətinə nəzarət etmək (avadanlıq, təsərrüfat ləvazimatları, təmizlik və s.);
- Sənədlərin düzgün saxlanılması, faylların idarə olunması və arxivləşdirilməsi;
- Rəhbərlik üçün mütəmadi hesabatların hazırlanması;
- Mehriban və dəstəkləyici iş mühiti;
- Peşəkar inkişaf və yüksəliş imkanları;
- İş rejimi: Tam ştat, 5 iş günü (5/2).
Tələblər
- Qadın namizəd, 23-45 yaş arası;
- Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Microsoft Office və digər ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Təşkilatçılıq qabiliyyəti və effektiv ünsiyyət bacarığı;
- Məsuliyyətli, diqqətli və eyni zamanda bir neçə işi idarə edə bilən.