Bakı,
Azərbaycan
10.06.2025 16:00
-
10.07.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Ofisə servisnen bagli daxil olan zənglərin cavablandırılması və müştərilərə lazım olan ilkin məlumatın verilməsi, lazimi olan senedlerin musterilerden telebe edilmesi təyinatı üzrə istiqamətləndirilməsi ;
- Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi;
- Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, surətçıxarma işinin icrası;
- Sənədlərin göndərilməsini təşkil etmək;
- Kargüzarlıq işlərinin aparılması;
- Məlumatların konfidensiallığını qorumaq;
- Şöbənin digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı fəaliyyət göstərmək;
- Bazar ertəsi – cümə: saat 09:00 - 18:00;
- Şənbə günü 09:00-13:00 və Bazar günü iş günü deyil;
- Əmək haqqı 600 Azn (net);
- Ünvan: Bakı, Nərimanov ray.
Tələblər
- Xanım namizədlərə üstünlük verilir;
- Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti;
- MS Office (Excel, Word, ) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- İş təcrübəsi: 1 – 2 il;
- Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək bacarığı (printer, scan);
- Komanda ilə kommunikasiyanı yüksək səviyyədə qurmaq;
- İşgüzar münasibət etikası;
- İşində səliqəli, məsuliyyətli və dəqiq olmaq.