Sumqayıt,
Azərbaycan
22.07.2025 20:06
-
22.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Davamiyyət tabellərinin hazırlanması və onlara nəzarət olunması;
- Əlavə iş saatlarının toplanması, yoxlanması və sistemə daxil edilməsi;
- Əmək haqqı ödəniş dövrünə uyğun olaraq müvafiq məlumatların Micro proqramına vaxtlı-vaxtında və düzgün şəkildə daxil olunmasının təmin edilməsi;
- Şirkət əməkdaşlarının aylıq əmək haqlarının düzgün hesablanmasının və vaxtlı-vaxtında ödənilməsinin təmin edilməsi;
- Son haqq-hesab, bütün növ məzuniyyətlər, xəstəlik vərəqələri, mükafatlar və digər ödənişlərin hesablanması və ödənilməsinin təmin edilməsi;
- Əmək haqqına dair daxil olan sorğu və sualların operativ şəkildə cavablandırılması;
- Elektron hökumət portalında müvafiq əməliyyatların aparılması;
- Əməkhaqqı ilə bağlı hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların tam və vaxtında icrasının təmin edilməsi;
- Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki;
- İş saatı: 09:00-18:00;
- Nahar və servis şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Ünvan: Sumqayıt şəhəri, Sülh küçəsi 2.
Tələblər
- Ali təhsil (maliyyə, mühasibatlıq və ya əlaqəli sahə üzrə);
- Əməkhaqqı üzrə minimum 1-2 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan Respublikasının Əmək və Vergi Məcəlləsini yaxşı bilmə;
- Məsuliyyətli, dəqiq və analitik düşüncəli olmaq.