Bakı,
Azərbaycan
03.06.2025 20:01
-
03.07.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Şirkətin müsbət imicini və brendini təbliğ etmək məqsədilə PR strategiyalarını hazırlamaq və həyata keçirmək;
- Media nümayəndələri, influencerlər və digər əsas maraqlı tərəflərlə əlaqələr qurmaq və inkişaf etdirmək;
- Press-relizlər, media məlumat dəstləri və digər kommunikasiya materiallarını hazırlamaq və yaymaq;
- Media sorğularını cavablandırmaq, böhran anlarında kommunikasiya idarəetməsini təmin etmək;
- PR kampaniyalarının effektivliyini izləmək, qiymətləndirmək və marketinq fəaliyyətlərini təkmilləşdirmək üçün təkliflər hazırlamaq;
- Şirkətin dəyərləri və biznes məqsədlərinə uyğun KSM təşəbbüslərini inkişaf etdirmək və həyata keçirmək;
- Könüllü proqramlar, ictimai əlaqələri və xeyriyyə tədbirlərinin təşkilinə nəzarət etmək;
- Şirkət adına tədbirlər, konfranslar, seminarlar və mətbuat toplantıları təşkil etmək və bu tədbirlərdə media nümayəndələri ilə əlaqələr qurmaq;
- QHT-lər və ictimai təşkilatlarla əməkdaşlıq edərək sosial məsuliyyət fəaliyyətlərini inkişaf etdirmək və təsirini izləmək;
- Ticarət təqvimi üzrə işləri izləmək və məhsul siyahılarını zamanında əldə etmək.
- Kreativ brifinqlər hazırlamaq və reklam kampaniyalarını strategiya ilə uyğunlaşdırmaq;
- Radio/TV spotlarının təşkili və reklam materiallarının hazırlanması üçün fotoşəkil, liflet və digər dizayn işlərini koordinasiya etmək;
- Tədbirlər üçün video çəkilişlərin təşkilini və media planları ilə əlaqədar işləri həyata keçirmək;
- Televiziya və radio yayımlarının hazırlanması, xüsusi tədbirlər və marketinq kampaniyalarının təşkili;
- Şirkət və məhsulların görünürlüğünü artırmaq üçün media analizi aparmaq və reklam büdcəsini idarə etmək;
- İctimaiyyətlə əlaqələr və marketinq kampaniyalarının gedişatını ölçmək üçün KPI-lər təyin etmək və onların təsirini qiymətləndirmək;
- Marketinq strategiyalarının və taktikalarının effektivliyini analiz etmək və lazımi düzəlişlər etmək;
- Marketinq və PR fəaliyyətlərinin qiymətləndirilməsi üçün mütəmadi olaraq hesabatlar hazırlamaq;
- Daxili və xarici maraqlı tərəflərlə kommunikasiya və əməkdaşlığı təmin etmək;
- Yaradıcı marketinq kampaniyaları üçün ideyalar hazırlamaq və beyin fırtınası sessiyaları keçirmək;
- Şirkətin media planını yaradaraq uyğun reklam kanallarını seçmək və büdcənin effektiv idarə olunmasını təmin etmək;
- Tədbirlər, promo və digər xüsusi layihələr üçün strateji marketinq planları hazırlamaq.
Tələblər
- İctimaiyyətlə Əlaqələr, Marketinq, Kommunikasiya, Jurnalistika və ya oxşar sahə üzrə bakalavr dərəcəsi;
- İctimaiyyətlə əlaqələr, media menecmenti və ya marketinq sahəsində 5+ il təsdiqlənmiş təcrübə;
- PR kampaniyalarının, media əlaqələrinin və böhran kommunikasiya proseslərinin uğurla idarə olunması təcrübəsi;
- Korporativ sosial məsuliyyət (CSR) layihələrinin planlaşdırılması və həyata keçirilməsi sahəsində təcrübə;;
- Fikirdən icraya qədər tədbirlərin planlaşdırılması və idarə olunması üzrə sübut olunmuş təcrübə;
- Video çəkilişləri, radio/TV reklamları və digər media istehsalı sahəsində praktiki təcrübə;
- Reklam büdcəsinin idarə olunması və media analizlərinin aparılması üzrə təcrübə;
- Yüksək səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
- Media nümayəndələri və influenserlərlə güclü əlaqə qurmaq bacarığı;
- Mətbuat relizləri, media dəstləri və rəsmi açıqlamaların hazırlanmasında bacarıqlı;
- Böhran dövrlərində etibarlı kommunikasiya aparmaq bacarığı;
- Birləşdirilmiş PR və media strategiyalarının hazırlanması və tətbiqi bacarığı;
- Marketinq kampaniyalarının (xüsusilə tədbir və promosyonlar) planlaşdırılması sahəsində təcrübə;
- Yaradıcılıq təlimatlarının verilməsi, məzmun yaradılması və brend hekayəçiliyi sahəsində bacarıq;
- PR və marketinq fəaliyyətlərinin qiymətləndirilməsi üçün KPİ-lərin və analitikanın anlayışı;
- Layihələrin idarə olunması və tədbirlərin koordinasiyası sahəsində güclü bacarıqlar;
- QHT-lərlə əməkdaşlıq və brend dəyərlərinə uyğun CSR təşəbbüslərinin planlaşdırılması bacarığı;
- İcma layihələrinin və könüllülük proqramlarının idarə olunması təcrübəsi;
- TV/radio reklam çarxlarının, video və fotosessiyaların istehsalı üzrə bilik və təcrübə;
- Qrafik dizayn prosesləri və yaradıcılıq alətləri ilə tanışlıq;
- Dizaynerlər, fotoqraflar və istehsalat komandaları ilə əməkdaşlıq etmək bacarığı;
- Media monitorinqi alətləri, Google Analytics və marketinq göstəricilərinin izlənilməsi vasitələrinə yüksək səviyyədə bələdlik;
- Sosial media platformaları, rəqəmsal reklam və məzmun planlaşdırma alətləri ilə tanışlıq;
- Yaradıcı düşüncə, təşəbbüskar və strateji yanaşma qabiliyyəti;
- Diqqətli və təşkilatçılıq qabiliyyəti yüksək, güclü layihə idarəetməsi bacarığına sahib;
- Komanda ilə işləmək bacarığı, müxtəlif departamentlərlə əməkdaşlıqda çevik;
- Bir neçə prioriteti və çətin vaxt qrafiklərini effektiv şəkildə idarə edə bilən;
- Davamlı, çevik və məsuliyyətli kommunikasiya situasiyalarında özünü itirməyən;
- Azərbaycan və İngilis dillərində sərbəst danışıq və yazı bacarığı.