Imza Group

Receptionist- Office administrator

Ə/h razılaşma ilə
711
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
23.04.25 - 23.05.25

İş haqqında məlumat

  • Daxil olan zəngləri qəbul etmək. Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı müştərilərə ətraflı cavabların vermək və ya onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək;
  • Gələn müştərilərin qarşılamaq, qeydiyyatını aparmaq və məlumatlandırmaq;
  • Müştəriləri ehtiyaclarına uyğun olaraq müvafiq şəxslərə yönləndirmək;
  • Mütəmadi olaraq Təşkilatın elektron ünvanına daxil olan məktubları təqib etmək, prioritetə görə qeydlərini aparmaq və lazımı ünvana yönəldirmək;
  • Ofis ləvazimatları və avadanlıqlarının təchizatına nəzarət etmək və bu kimi digər inzibati işlərdə dəstək göstərmək;
  • İşlə bağlı məlumatları və problemləri rəhbərliyə bildirmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilmək;
  • Ödənişlərin qəbul etmək və cari xərclərin qeydə almaq;
  • Müştərilərə məlumat verici zənglər etmək və məktublar göndərmək;
  • İclasların, müvafiq tədbirlərin təşkili/təşkili prosesində iştirak etmək; 
  • Sinif otaqlarının cədvəlinin qurmaq və nəzarət etmək; 
  • Əməkdaşların müraciətlərinə uyğun müvafiq dəstəyi göstərmək;
  • Həftə içi 4 gün – 09:00-18:00;
  • Şənbə günü – 09:00-18:00.

Tələblər

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan və Rus dilində sərbəst danışmaq və yazmaq. 
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • İşgüzar, təşəbbüskar, gülərüz və problemləri həll etmək bacarığı;
  • Ofis avandalıqarından sərbəst şəkildə istifadə bacarığı;
  • İşə planlı yanaşma, analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • Səliqəli, xoş görünüşlü və ünsiyyətcil;
  • İşində məsuliyyətli, dürüst və dəqiq;
  • Microsoft Office proqramları ilə işləmək bacarığı;
  • İşgüzar münasibət etikası.

Oxşar vakansiyalar