Bakı,
Azərbaycan
28.04.25
-
28.05.25
İş haqqında məlumat
- Gələn qonaqların səmimi və peşəkar formada qarşılanması, istiqamətləndirilməsi;
- Telefon əlaqələrinin düzgün və effektiv idarə olunması;
- Elektron yazışma və inzibati prosedurların koordinasiyası;
- Plaza daxilində nizam-intizam və məlumat axınının operativliyinin təmin olunması;
- Pozitiv atmosferin yaradılması və şirkət imicinin qorunması;
- Plazaya daxil olan sənəd, məktub və bağlamaların qəbul edilməsi və aidiyyəti üzrə təhvil verilməsi;
- Ofis texnikası (printer, skaner, telefon sistemi) ilə işləmə bacarığı;
- Gündəlik inzibati işlərin görülməsi və rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların icrası;
- İş qrafiki: 5/2, 09:00-18:00;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
- İş yeri: “Bridge Plaza”, Bakı şəh., Bakıxanov küç.6.
Tələblər
- Ali və ya orta ixtisas təhsil;
- Yalnız Xanım namizədlər;
- Yaş aralığı 18-30;
- Daimi gülərüzlü, enerjili və xoş görünüşlü xarici görünüşə malik olmaq;
- Yüksək ünsiyyət bacarığı və ixtisaslı özünüifadə qabiliyyəti;
- Rus və ingilis dili (intermadiate səviyyə);
- Reception sahəsində minimum 1 il peşəkar təcrübə;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Çevik, məsuliyyətli və stress altında effektiv işləmə bacarığı.