Bakı,
Azərbaycan
16.07.2025 16:01
-
16.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Aktiv, inisiativ işlədən, məntiqi düşüncəyə malik olmalı;
- Daxil olan zənglərin və müraciətlərin qəbul edilməsi, onların qeydiyyatının aparılması və düzgün koordinasiya edilməsi;
- Verilən tapşırıqların yüksək keyfiyyətlə və gecikdirmədən yerinə yetirilməsi;
- Vəzifə öhdəliyinə əsasən rəhbərlikdən daxil olan tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- Rəhbərliyin tapşırığına əsasən daxil olan müştərilərin qeydiyyatının aparılması;
- Şirkətə daxil olan sənəd və məktubların qeydiyyatının aparılaraq aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi;
- İş zamanı xarici görkəminə fikir verilməsi, qonaqları qarşılayan zaman şirkət daxili nizam-intizam qaydalarına əməl edilməsi, gülərüz olması, etik davranış qaydalarına əməl etməsi;
- Ofis texnikası ilə işləmək təcrübəsi;
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə; - 5 günlük iş rejimi;
- Həftə içi günlər saat 09:00-dan 18:00-dək;
- Əmək haqqı: 500 AZN (artan əmək haqqı).
Tələblər
- Cins: Xanım namizədlər;
- Yaş həddi: 25-35 yaş arası;
- Azərbaycan dilində sərbəst danışmaq bacarığı;
- Səlis və aydın nitq qabiliyyəti;
- İngilis dili və rus dili biliyi arzuolunandır;
- Məsuliyyətli, pozitiv, gülərüz və nəzakətli;
- Komandada işləmək bacarığı;
- 1-3 il iş təcrübəsinin olması;
- MS Office (MS Word, MS Excel, Outlook) proqramlarında işləmək bacarığı;