Bakı,
Azərbaycan
14.07.2025 13:36
-
14.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Potensial B2B tərəfdaşların və müştərilərin müəyyən edilməsi, əlaqələrin qurulması və davamlı inkişafı;
- Tələbə yönümlü təlim məhsullarının şirkətlərə təqdim olunması və uyğun həllərin təklif edilməsi;
- Müştəri görüşləri, təqdimatlar və satış danışıqlarının təşkili və aparılması
- Satış prosesinin bütün mərhələlərinin idarə olunması: ilkin əlaqə, ehtiyacların analizi, təklif hazırlanması, müqavilə bağlanması və satış sonrası izləmə;
- Müştəri məlumatlarının və əməliyyat proseslərinin CRM sistemində dəqiq və sistemli şəkildə idarə olunması;
Əməliyyatların effektiv icrası üçün daxili komandalarla əməkdaşlıq; - Müştəri məmnuniyyətinin ölçülməsi, rəy toplanması və xidmətlərin təkmilləşdirilməsi üzrə tövsiyələrin hazırlanması;
- Satış göstəricilərinin analizi və dövri hesabatların hazırlanması;
- Rəqib təhlillərinin aparılması və satış strategiyalarının yenilənməsi üzrə təkliflərin verilməsi;
- Strateji satış imkanlarının birbaşa formalaşdırılmasına təsir etmək imkanı4
- Böyüməkdə olan təşkilatda dinamik və innovativ mühit;
- Yüksək motivasiyalı komanda ilə əməkdaşlıq imkanı;
- Peşəkar inkişaf və təlim imkanları;
- Təcrübə və bacarığa uyğun rəqabətqabiliyyətli əmək haqqı və performansa əsaslanan bonus sistemi (ətraflı məlumat müsahibə zamanı təqdim olunacaq).
Tələblər
- Ali təhsil (vəzifəyə uyğun ali təhsil üstünlükdür);
- Yüksək təqdimat, yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Analitik düşüncə, nəticəyə fokuslanma və təşəbbüskarlıq;
- Komanda ilə əməkdaşlıq və müxtəlif maraqlı tərəflərlə əlaqə qurmaq bacarığı.