Bakı,
Azərbaycan
16.04.25
-
16.05.25
İş haqqında məlumat
- Cəmiyyətin satınalma qaydalarına riayət etmək;
- Şöbəyə daxil olmuş xidməti məktub, məlumat əsasında ölkədaxili və ölkəxarici satınalınan malların sifarişlərinin cəmiyyətin satınalma qaydalarına uyğun icra olunması;
- Təchizatçılarla layihə şərtlərinin, müddətinin və müqavilə şərtlərinin aydınlaşdırılmasını təmin etməli;
- Təchizatçılarla mövcud müqavilələrin nəzərdən keçirilməli;
- Təchizatçılarla müqavilələrin tərtibi, ödənişlərin icrasının izlənilməsi;
- Daxili bazar qiymətlərinin müqayisəli təhlilinin aparılması;
- Malların və xidmətlərin satınalınması üçün müqavilələrin və əlavə müqavilələrin hazırlanması və icrasında iştirak etməli;
- Bazar üçün əhəmiyyət kəsb edən malların xarici dövlətlərdəki istehsalçılarını tapmaq;
- Satınalma fəaliyyəti və xərcləri barədə hesabatların verilməsi;
- İstehsalçı tərəfindən qiymətlərin alınması, maliyyətinin çıxarılması;
- Sorğuya əsasən tələb olunan mal-materialların analiz olunması;
- Məhsul ödənişlərinin və məhsulun anbara daxil olmasının nəzarətini izləmək;
- Vəzifəsi üzrə rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirməkİş vaxtı:Həftədə 5 gün 09:00-dan 18:00-dək;
- İstirahət günləri: Şənbə və bazar günləri (Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsi üzrə bayram və qeyri -iş günləri );
- Vakansiya növü: Ştatdankənar (1 illik layihə üzrə - bir illik müqavilə bitdikdə namizədin bilik bacarığınan aslı olaraq müqavilə uzadıla bilər);
- İş yeri: “BakuBus” MMC.
Tələblər
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə, menecment və oxşar sahələr);
- Satınalma sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi olmalı;
- Məsuliyyətli, dəqiq və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- Kompüter bacarıqları: MS Office proqramları (Excel,Word, Outlook proqramlarını yaxşı bilməli);
- Danışıqların yüksək səviyyədə aparılması, qarşılıqlı əlaqələrin qurulması və problemləri həll etmək bacarığı;
- Effektiv şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı;
- Komanda ilə işləmək bacarığı.