Bakı,
Azərbaycan
04.09.2025 10:02
-
04.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Şirkətin daxili və xarici satınalma ehtiyyaclarını müəyyən etmək və icrasını təşkil etmək;
- Yerli və beynəlxalq bazarlarda potensial təchizatçıların araşdırılması, qiymət təkliflərinin toplanması və müqayisəsi;
- Müqavilə şərtlərinin razılaşdırılması, satınalma müqavilələrinin hazırlanması və icrasına nəzarət;
- İdxal-ixrac prosedurlarınnın təşkili, gömrük rəsmləşdirilməsi və logistika proseslərinin koordinasiyası;
- Yerli bazardan avadanlıq, material, ofis ləvazimatları və digər ehtiyacların təmin olunması;
- Satınalmaların büdcəyə uyğunluğuna və səmərəliyinə nəzarət, xərclərin optimallaşdırılması;
- Satınalmalar üzrə hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Təchizatçılarla uzunmüddətli əməkdaşlıq münasibətlərinin qurulması və inkişafı.
İş qrafiki:
- 6 günlük iş həftəsi, Şənbə - qısaldılmış iş günü;
- Nahar fasiləsi: 13:00 – 14:00;
- Əmək haqqı: 1800-2000 AZN.
Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Uyğun olmayan namizədlərin CV-lərinə baxılmayacaq.
Tələblər
- Ali texniki təhsil ( iqtisadiyyat və logistika bilikləri daxil);
- Satınalma və təchizat sahəsində minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
- Yüksək səviyyədə ingilis dili biliyi;
- Yerli və xarici bazar bilikləri;
- İdxal-ixrac prosedurları və gömrük qaydaları haqqında biliklər;
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Ünsiyyət və danışıqlar aparma bacarığı;
- Vaxtın idarə olunması və məsuliyyətli yanaşma.