İMEC Mühəndislik

Satınalma və təchizat üzrə mütəxəssis

1500 ₼
2233
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
30.04.25 - 30.05.25

İş haqqında məlumat

  • Bazarın təhlili, tələb olunan materialların yerli və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlil edilməsi;
  • Satınalma sifarişlərinin idarə edilməsinin həyata keçirilməsi (sifariş analizi, yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabat hazırlama və sifarişin bağlanması);
  • Müştəri ehtiyaclarını analiz edərək uyğun həllər təklif etmək;
  • Təchiz olunmuş malların qeydiyyatının aparılması, sifarişçi tələbinə uyğunluğuna nəzarət edilməsi və növbəti proqnozlaşdırılmış il üçün planın hazırlanması;
  • Daxil olunmuş sifariş sorğularının hesabatının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Yeni təchizatçılarla əlaqələrin qurulması
  • Mövcüd təchizatçılarla əlaqənin idarə edilməsi
  • Malların keyfiyyətinə, çatdırılmasına nəzarət edilməsi
  • Rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi;
  • İş rejimi: 5 günlük;
  • İş vaxtı: 9:00-18:00;
  • Nahar vaxtı: 13:00-14:00;
  • İstirahət günü: şənbə, bazar;
  • Əmək haqqı: 1500 AZN;
  • Bonus: Namizədin ilk 6 aylıq nəticəsindən sonra təyin ediləcəkdir;
  • İş yeri: Xətai rayonu, 8 Noyabr pr 23, Amay Ticarət Mərkəzinin 7-ci mərtəbəsi.

Tələblər

  • Təhsil: Ali təhsil;
  • İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi(Texniki sahələrdə olan təcrübəyə üstünlük verilir);
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl, rus dili və ya ingilis dili biliyi üstünlükdür;
  • Azərbaycan dilində sərbəst danışıq və yazı bacarığı (rus və ingilis dilləri əlavə üstünlükdür);
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları (Word, Excel və s.) üzrə biliklər;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
  • Məsuliyyətlilik, dəqiqlik və çeviklik.


Oxşar vakansiyalar