Bakı,
Azərbaycan
25.07.2025 11:41
-
25.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Yerli və xarici bazarlardan təchizat proseslərinin təşkili və həyata keçirilməsi;
- Satınalma tələblərinin araşdırılması və uyğun təchizatçıların tapılması;
- Təkliflərin toplanması, müqayisə və təhlil edilməsi;
- Təchizatçılarla danışıqların aparılması və qiymət razılaşmalarının əldə olunması;
- Müqavilələrin hazırlanmasında və bağlanmasında iştirak;
- Sifarişlərin izlənilməsi və vaxtında çatdırılmasına nəzarət;
- Anbar və istehsalat şöbəsi ilə koordinasiyalı şəkildə işləmək;
- Təchizatla bağlı hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Bazar araşdırması aparmaq və yeni təchizat imkanlarını dəyərləndirmək;
- Keyfiyyət və texniki tələblərə uyğunluğun təmin olunması;
- Rəsmi sənədləşmə;
- İş rejimi: 5 günlük;
- İş vaxtı: 09:00-18:00;
- Nahar vaxtı: 13:00-14:00;
- İstirahət günü: şənbə, bazar;
- Əmək haqqı: 1500 AZN(başlanğıc);
- İş yeri: Xətai rayonu, 8 Noyabr pr 23, Amay Ticarət Mərkəzinin 7-ci mərtəbəsi.
Tələblər
- Ali təhsil (iqtisadiyyat, mühəndislik, logistika və ya əlaqəli sahə üzrə);
- Təchizat və satınalma prosesləri üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Yerli və xarici bazar üzrə biliklər;
- Müqavilə, təklif və qiymət analizləri üzrə anlayış
- MS Office proqramlarında (xüsusilə Excel) sərbəst işləmək bacarığı;
- ERP sistemləri ilə işləmək təcrübəsi (məsələn, 1C, SAP və s.) — üstünlükdür;
- Analitik düşünmə və detallara diqqət yetirmə bacarığı;
- Effektiv ünsiyyət və komandada işləmək qabiliyyəti;
- Danışıqlar aparmaq bacarığı və inandırıcılıq;
- Azərbaycan dilində səlis, rus və ingilis dillərində yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı (xüsusilə ingilis dili üstünlükdür);
- Tapşırıqları vaxtında və məsuliyyətlə yerinə yetirmək bacarığı.