Bakı,
Azərbaycan
10.04.25
-
10.05.25
İş haqqında məlumat
- Müştərilərlə rahat ünsiyyətin qurulması, mal və xidmətlər haqqında dolğun, ətraflı məlumatların verilməsi, suallarının əsaslandırılmış formada cavablandırılması, məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat vermək;
- Müştəri ehtiyaclarını müəyyən etmək və müvafiq həlləri tövsiyə etmək;
- Məhsulları peşəkar və bilikli şəkildə müştərilərə təqdim etmək və izah etmək;
- Müsbət və peşəkar davranışla müştərilərə xidmət etmək;
- Səbr və anlayış göstərərək mövcud problemləri həll etmək;
- Müsbət biznes və müştəri əlaqələri qurmaq, inkişaf etdirmək və qoruyub saxlamaq;
- Məmnuniyyəti artırmaq üçün müştəri problemlərinin və şikayətlərinin həllini sürətlə icra etmək;
- Müəyyən edilmiş şirkət strategiyasına uyğun bir şəkildə çalışmaq;
- İş qrafiki: 10:00-dan 19:00-dək;
- İstirahət günü: Bazar;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
Tələblər
- Satış prosesini və dinamikasını başa düşmək;
- Effektiv dinləmə, yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Mükəmməl şəxsiyyətlərarası bacarıqlar, o cümlədən həm müştərilər, həm də təchizatçılarla tez bir zamanda əlaqə qurmaq bacarığı;
- Word, Excel və Outlook daxil olmaqla Microsoft proqramlarından istifadə bacarığı;
- Azərbaycan dili səlis danış, Rus dili orta danışıq və yazı səviyyəsində tələb olunur;
- Xoş görünüşlü, səliqəli olması mütləqdir.