Bakı,
Azərbaycan
14.07.2025 22:40
-
14.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Satış menecerlərindən daxil olan sifarişlərin qəbulu, yoxlanılması və sistemə daxil edilməsi;
- Sifariş kartlarının CRM və ya 1C sistemində yaradılması və izlənməsi;
- Anbarda məhsul mövcudluğunun monitorinqi və sifarişə rezervasiya edilməsi;
- Müvafiq sənədlərin hazırlanması və nəzarəti: hesab-faktura, təhvil-təslim aktı, UÖP və s.;
- Müştəri ödənişlərinin izlənməsi (mühasibatla əlaqəli şəkildə);
- Sifarişlərin statusları, çatdırılma və borclarla bağlı hesabatların hazırlanması;
- Sifarişlərin icra müddətlərinə və SLA standartlarına nəzarət;
- Rəhbərliyin tapşırıqları çərçivəsində operativ işlərin yerinə yetirilməsi;
- İş qrafiki: bazar ertəsi – cümə, 09:00 – 18:00;
- Müasir və rahat ofis;
- Rəsmi əmək müqaviləsi ilə işə qəbul;
- Əmək haqqı 500 – 700 AZN;
- Korporativ təlim və məhsul bilikləri üzrə inkişaf;
- Peşəkar və mehriban kollektiv.
Tələblər
- Əməliyyat, logistika və ya inzibati sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi (İT sahədə arzuolunandı);
- Rus dili,ingilis dilin arzuolunandır;
- B2B satışlarda sənəd dövriyyəsi ilə işləmə bacarığı ;
- Ofis proqramları və 1C, Excel, CRM sistemlərində işləmə bacarığı;
- Diqqətli, məsuliyyətli, sistemli və təşəbbüskar olmaq;
- Multivəzifəli mühitdə effektiv işləmə qabiliyyəti;
- IT məhsullarına maraq və bu sahədə inkişaf etmək istəyi.