Bakı,
Azərbaycan
23.04.25
-
23.05.25
İş haqqında məlumat
- Satış şöbəsinin işinin təşkili üçün qayda və prosedurları hazırlamaq və tətbiq etmək;
- Satış hədəflərini əməkdaşlar arasında düzgün bölgüsünü etmək;
- Fəaliyyət istiqamətləri üzrə strateji və əməliyyat planlarını hazırlamaqda iştirak etmək, təsdiq olunmuş planların icrasının təmin etmək;
- Şöbənin strateji hədəflərinin və satış planlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
- Müasir satış kanalları və satış imkanlarını tətbiq etmək;
- Yeni satış metodologiyaları və texnikalarını inkişaf etdirmək;
- Yeni işə cəlb edilən işçilərə Təşkilatı Struktur, Proqram təminatı və satışa təklif edilən məhsullar barədə olan təlimlərin keçirilməsini müvafiq struktur bölmələrlə kordinasiyasını təşkil etmək;
- Satış istiqamətində təlimlərin keçirilməsini təşkil etmək;
- Potensial müştərilərlə əlaqələrin lazımı səviyyədə təşkil edilməsi üçün davamlı olaraq Satış blokunun işçilərinin işinə nəzarət etmək;
- Satışın artırılması və satış planının icrası üçün təkliflər hazırlamaq;
- Təkrar müştərilərə çarpaz satış məhsulları ilə bağlı təkliflər hazırlamaq;
- Şöbə daxili olan müraciət və sorğulara cavabları hazırlamaq; Şöbənin fəaliyyəti barədə müvafiq hesabatlar hazırlamaq;
- 6 günlük iş qrafiki;
- Əmək haqqı AZN+KPİ.
Tələblər
- İqtisadiyyat, İdarəetmə, Biznesin təşkili/ Satış və Maliyyə-Kredit sahəsində ali təhsilə malik olmaq;
- Satış/kommersiya sektorunda azı 5-7 illik iş təcrübəsi;
- Azərbaycan, rus, dillərində sərbəst bilmək (ingilis dili arzu olunandır);
- Mükəmməl liderlik və idarətmə bacarıqları;
- Yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik olmaq; MS Office proqramlarında və məlumat bazasında sərbəst işləyə bilmək bacarığı;
- Yüksək analitik düşüncə və problemləri müəyyən etmə, araşdırma və həll etmə bacarıqları;
- Fərdi və komanda şəklində işləmək, komanda ruhunu yaratmaq.