Bakı,
Azərbaycan
08.05.25
-
08.06.25
İş haqqında məlumat
- Gündəlik kargüzarlıq işinin təşkili və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi, yönləndirilməsi zamanı icrasına nəzarət;
- Rəhbərliyin göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq şirkət daxili kargüzarlıq işlərinin səmərəli təşkili, sənədlərin və qeydiyyatının aparılması;
- Sənədləşdirmə prosesinin təhlili, o cümlədən uyğunluq və nəzarətin təmin olunması;
- Sənədlərin son versiyası üzrə faylların toplanılmasına və saxlanılmasına nəzarət
- E-mail və yazışmaları həyata keçirtmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası;
- İş qrafiki - 6 günlük;
- Həftə içi 09:30 – 17:30;
- Şənbə 10:00-15:00;
- Əmək haqqı – Müsahibə əsasında müəyyənləşdiriləcəkdir;
- Nahar şirkət tərəfindən verilir.
Tələblər
- Ali və ya orta ixtisas təhsili (müvafiq sahə üzrə);
- Cinsi – Qadın;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili sərbəst, İngilis dili arzuolunandır;
- İş təcrübəsi: 1 il;
- Komandada işləmək qabiliyyəti;
- MC ofis proqramlarında müstəqil inkişaf;
- Kreativ, məsuliyyətli, ünsiyyətcil, gülərüz, aktiv, səliqəli olması vacibdir.